פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריפי תוכנית ללא הודעה מספקת ללקוחות נושא התלונה:
חן קליינר גל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת החברה מזה כ - 10 שנים.
חתמתי על תוכנית חמישה חברים שבה עלות התשלום לחמישה יעדים הוא מוזל בצורה נכרת (כ - 9 אגורות לדקה). אני בעיקר מדברת עם המספרים המוזלים.
לפני כשבועיים הייתי בנקודת שרות וביקשתי להסב מספר אחד לאחר ושאלתי על התעריף. נאמר לי שהעלות המוזלת היא 29 אגורות. הייתי מופתעת אבל חשבתי שזה עדיין זול ואולי לא זכרתי נכון. שיניתי שני מספרים בעלות נוספת כדי להנות מן התוכנית.
לפני מספר ימים הסתכלתי בחשבונית וגילית שהעלות הרבה הרבה יותר גבוהה. 80 אג' לדקה לככל המספרים וחמישים ומשהו למוזלים. מאוד הופתעתי. כשהתקשרתי גיליתי שהתעריף עלה מבלי שידעתי על זה באוקטובר האחרון וזה לאחר שמסרו לי את המידע בשוגג בשירות לקוחות. הסבירו לי שהודיעו על זה בחשבונית החודשית שכלל לא הגיעה אליי.
הודעה על כך בחשבונית אינה מספקת ויש בה הטעיה.
הסתמכתי על כך ואני ניזוקתי כלכלית...
תסכול וחוצפה סוג הנזק :
פיצוי וקבלת חבילה הולמת לצרכי כפי שהובטח בעבר... פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' חן-קליינר בקשר לעלית תעריפים ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא - פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה