פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא, הונאה נושא התלונה:
שטרן בני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שוכנענו להעביר את פעילות החֶברה שלנו לסלקום. המעבר היה כרוך בהפסד של מעל ל-3,000 ש"ח ובתמורה הובטח לנו פצוי בגובה 100 שקלים לחודש, לכל מספר טלפון, למשך 36 חודשים וזאת בנוסף להנחת ה מסלול בגובה 1,000 דקות.
ההבטחה להנחת 100 השקלים ניתנה בע"פ (אינה מופיעה כלל בחוזים) ואמנם גם ניתנה במשך 6 חודשים.
לאחר זמן (רב, למען האמת), שמנו לב שההטבה הופסקה. פנינו לשרות הלקוחות וכולם הסכימו עמנו שזה לא בסדר, אך ידם היתה קצרה מלהושיע.
לאחר שליחת פקס למנכ"ל סלקום - חזר אלי מנהל סניף כרמיאל וביקש לדעת מה קרה.
הבהרתי לו, שסוכם עמנו על הטבה לכל תקופת ההתקשרות ואלמלא כן לא היינו עוברים לסלקום, שכן מה הטעם להפסיד 3,000 ש"ח במקום אחד ע"מ להרוויחם במקום אחר?
הוזמנתי לכרמיאל וסוכם עמי על פצוי ל- 18 החודשים הנותרים. כן, סוכם שאקבל את הסיכום בכתב; בידי מיילים של מנהל סניף כרמיאל הדוחה את מסירת הסיכום ומתחייב, שאקבלו בקרוב. לאחר מכן, ניסה לשנות פרטים בתואנה שלא היה סיכום סופי וזאת חירף הבטחתו (בכתב) שאקבל סיכום בדיוק כפי שסוכם.
לאור האמור, אגיש תביעה מלאה כנגד סלקום, מנכ"לה ומנהל סניף כרמיאל בגין מרמה והולכת שולל ודרישה להשבת כספים לכל אורך התקופה שחלפה ולעתיד (עד סיום ההתקשרות).
אם יש לקוחות ב\עבר או בהווה, שאף הם הולכו שולל באשר להטבות ולמשך קיומן, נא לפנות אלי ל-052-8021155. ניתן להשאיר הודעה או לשלוח פקס למשיבון/מזכירה במשרדי הראשי 04-9977900.

בני שטרן
מנכ"ל "ניצנים"
נ.ב. אני פוטר את סלקום מכל חסיון לפי "חוק הגנת הפרטיות" ומבקש התייחסות מלאה לכל טענותי (שרכק חלקן הקטן פורסם) מבלי להסתתר מאחורי דאגה לפרטיותנו.
רצוי שכולם ידעו על התנהלות החברה ואם אתר תלונה יאפשר זאת, אפרסם גם את כתב התביעה ואת פסה"ד, לכשיהיה.
+ עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
השבת כספים מאז הפסקת ההנחה (נובמבר 2005), מכתב התנצלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה -פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שטרן בקשר להטבה בטלפון שברשותו ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה