פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ידיעה על גובה כנה בתוכנית התחייבות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2006 במהלך המלחמה התקשרה אליי נציגה הציעה חבילת דקות בהתחייבות לשנה וחצי. לא מזמן קיבלתי טלפון מעבודה ופניתי לסלקום עם רצון לעבור לתוכנית עם עלות חודשית נמוכה יותר. וכאן נודע לי שכנס יציאה מתוכנית הזו הוא לא פחות מ 700 ש"ח!!!!! לשאלתי למה נציגה אז באוגוסט 2006 לא הודיעה לי על גובה כנס. נענתי שהיא לא אחראית על נציגים אחרים. אבל לדעתי הציגה מייגת חברה ואם חברה לא נתנה לי מידע מלא זו הסתרת מידע חשוב. אני מבקש שינתן לי לעבור לתוכנית אחרת ללא כנס גבוהה כל כך.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קריצ'נור בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה