פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר נוקיה 6070 במסלול חיילים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב אלחדיף 1 כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה11/10/06 החלטתי לרכוש מכשיר נוקיה 6070 במסלול החיילים שפורסם אצל סלקום בעקבות צו גיוס שיש ברשותי. בעת הגעתי למרכז שירות הסבירו לי כי מחיר המכשיר הינו 9 שקלים לחודש על פני 36 חודשים ובסה"כ 324 שקלים. ועל המסלול (חיילים fix) אני נדרש לשלם בכל חודש 9.90 שקל בחודש המקנה לי 39 אג' לדקה לכל הרשתות וsms ב18 אג'. לפיכך החלטתי להצטרף למבצע. לאחר תקופה בת חודשיים וחצי ביררתי כמה נותר לי לשלם על המכשיר ונאמר לי שנותר לי 306 שקלים. נתון זה אכן תאם את מה שנאמר לי במעמד הצטרפותי למבצע אך לאחר מכן אמרה הנציגה שקיימת לי התחייבות של 30 שקל בחודש למשך 36 חודשים. כששאלתי אותה מה זה הדבר הזה? נאמר לי שאני חייב להתחייב לדבר בסכום של 30 שקל בחודש (חיוב מינימום ללקוח) לפחות ואם אדבר פחות מן הסכום הזה עדיין אחויב על כל הסכום הנ"ל. דבר שלא נודע לי במעמד ההצטרפות למבצע שכן אם היה נודע לי הדבר לא הייתי מצטרף למבצע.
כספי סוג הנזק :
לבטל את ההתחייבות לחיוב מינימום בסך 30 שקל בחודש ולחייב אותי רק בעבור המכשיר ומסלול החיילים שזה סה"כ 20 שקל בחודש ולא 50 שקל כמו עכשיו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חיון בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה