פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע הסרטים של משהו קטן וטוב נושא התלונה:
שלמה זלפה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה היה לסלקום מבצע של סרט בימי חמישי חינם. איכשהו לא הצלחתי לנצל את המבצע ההוא כי הייתי עסוקה בימי חמישי בדברים אחרים. מה שמחתי שהפעם יצאו בסלקום במבצע שלפיו כל השבוע אפשר יהיה לראות סרטים חינם בג.ג. "באמת מפנקים אותנו" אמרתי לעצמי, ונרשמתי באתר של סלקום לקבלת כרטיס ההטבות.

ב21.12 נרשמתי, ועד היום טרם התקבל אצלי שום כרטיס שהוא. המבצע מסתיים בסוף השבוע, והיום החלטתי לצלצל לסלקום. "כן," ענה לי המוקדן. "הפנייה התקבלה...זה בד"כ ששה ימי עסקים או יותר. את יכולה ללכת לקבל את הכרטיס באחד ממרכזי השירות..." הציע.
יפה מאוד מצד סלקום, שלא מפרסמים מרכזי שירות שאפשר לקבל בהם את כרטיס ההטבות. יפה מאוד מצידם שהם עושים מבצע שמכריח אותך להצטייד בכרטיס, אבל עד שהכרטיס מגיע אליך- המבצע מסתיים.
ככה עושים פרסומת שמעוררת באלה שאין להם סלקום את התחושה ש"הם מפסידים" ובאלה שנמצאים בסלקום תחושה שצוחקים מהם.
לא ציפיתי מחברת הסלולאר שלי שתתן לי כרטיסים לסרט, זה בהחלט לגיטימי שתתן לי רק זמן אויר ותקשורת באיכות טובה. אבל אני כן מצפה ממי שמבטיח לי שיקיים. ואני אומרת לחבר'ה בסלקום- היה עדיף אם לא הייתם מבטיחים.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זלפה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה