פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרגיל ניסיתי - חיובים סתמיים והחזר כספיים בחשבונית הבאה במידה ושמתי לבde נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת סלקום יש טריק ישן נושן, הם מחייבים אותך על דברים שהם ממציאים ולאחרר מכן...אם שמת לב לכך והודעת להם הם מחזירים לך את הכסף בחשבונית הבאה. לא שמת לב... הם הרוויחו.
בחשבונית האחרונה הם החזירו לי 50 ש"ח על "מספר יפה" שלא היו צריכים לחייב.
עוד 3.5 ש"ח על שיחות מחו"ל כשהייתי בארץ ועוד 50 אגורות על "לוגו מפעיל" שרשום עליו במפורש שהורדתו הנה בחינם.
בחשבונית הבאה הם צריכים לזכות אותי על 13 ש"ח אינטרנט שהיה אמור להיות חינם.
בקיצור...הם ינסו ובטוח בסוף אני לא אשים לב והם יצליחו לחייב אותי על משהו סתם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בארי - פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן-גד בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי בארי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה