פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסלול "student zone" - לא ממש בטכניון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כסטודנטית בטכניון, נרשמתי למסלול student zone החדש שהוצע לי בתחילת השנה, לפיו, התשלום לשיחות ברשת סלקום, הנעשות מתוך מתחם הקמפוס מתומחרות ב-15 אגורות.
בשנה שעברה הייתי במסלול דומה, ולעתים היתה בעייית קליטה של ה"student zone" במעונות ובפקולטה (שנמצאת ממש בלב הקמפוס), אך הובטח לי שבעיות אלה טופלו, ואין הם מודעים לבעיות מיוחדות.
יחד עם זאת, מאז שחוברתי למסלול, בודדות היו הפעמים שהצלחתי לקלוט את המסלול, מתוך הקמפוס.

בפעם הראשונה שהתקשרתי להתלונן, ייאמר לזכותה של הבחורה איתה דיברתי שהיא היתה מאוד אדיבה, נתנה לי הטבה של 90 דקות מתנה, והבטיחה שהנושא יועבר לטיפול, ושינסו לסדר את העניין.

בפעם השניה הועברתי לאיש טכני, שביקש שאכבה ואדליק את המכשיר. זה לא עזר והוא אמר שאני אכן לא מתבייתת על האנטנה הנכונה-דבר שהיה לי ברור, אך לא תרם לי במאום, כי מבחינתי, אם אני בתוך הטכניון, על סלקום, מספקת השירות, לדאוג שהאנטנות שאליהן מתבייתים יהיו מספקות השירות!!! עוד הבטיח לי האיש הטכני להחזיר לי תשובה לגבי מה אוכל לעשות עד שהעניין יסודר-ולא חזר.

בפעם השלישית שהתקשרתי, לאחר שנאלצתי לערוך שיחה ארוכה לסלקום מתוך הטכניון-ובלי ההטבה... שוב הועברתי לאשת עזרה טכנית, שאמרה שאני לא יכולה לצפות שהשירות יעבוד ב-100%. כרגע השירות עובד בפחות מ-30%...עוד היא אמרה שהיא לא יכולה לעזור לי, וזה השירות שניתן, ואם אני לא מוצאת אותו משתלם, אני יכולה לעזוב את המסלול.

אז אני שואלת-אלה הסטנדרטים שלכם? אנחנו לא יכולים לספק שירות מלא, אז תסתפק בפחות מחצי כי זה מה שיש?

מאוד התאכזבתי מהתגובה, ומחוסר היכולת של אנשי השירות לספק את המסלול כמו שהובטח.

כרגע אני מקווה שיכירו לי בשיחה הארוכה שניהלתי בתעריף הנמוך (על כך הגיבה אשת השרות שידעתי כשהתחלתי את השיחה שאני לא בstudent zone...) וכמו כן, שיסדרו את האנטנות לפני שהם מבטיחים שירות מסויים...

תודה על ההקשבה
כספי סוג הנזק :
טיפול בתקלה שלא מאפשרת את הקליטה... ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' ששון בקשר לשירות סטודנט זון וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה