|
|
|
|
|
|
"גניבת" זמן-אוויר מלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עוד דוגמא לשירות ה"מדהים" של סלקום.
כשמתקשרים ל*123 (שירות לקוחות) שהיא שיחת חינם, הרי שתפריט השיחה מתחיל בעברית (אם אתה דובר עברית לחץ-1 וכו') ורק אח"כ עובר לרוסית וערבית. ההיגיון כמובן ברור: רוב האוכלוסייה יהודי ודובר עברית.
מדהים איך ההיגיון מתהפך כשמתקשרים לאחד מהשירותים של סלקום בהם יש עלות זמן אוויר (למשל 515*); במקרה זה התפריט קודם ברוסית, אח"כ בערבית ורק לבסוף בעברית. האם עברנו להתגורר ברוסיה או במצרים? לא, פשוט כך הרוויחו מכם עוד כמה אגורות של זמן אוויר.
אותי זה מרתיח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לדאוג שהתפריט יתחיל בעברית, רוב הלקוחות דוברים שפה זו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור, סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|