פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"גניבת" זמן-אוויר מלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עוד דוגמא לשירות ה"מדהים" של סלקום.
כשמתקשרים ל*123 (שירות לקוחות) שהיא שיחת חינם, הרי שתפריט השיחה מתחיל בעברית (אם אתה דובר עברית לחץ-1 וכו') ורק אח"כ עובר לרוסית וערבית. ההיגיון כמובן ברור: רוב האוכלוסייה יהודי ודובר עברית.
מדהים איך ההיגיון מתהפך כשמתקשרים לאחד מהשירותים של סלקום בהם יש עלות זמן אוויר (למשל 515*); במקרה זה התפריט קודם ברוסית, אח"כ בערבית ורק לבסוף בעברית. האם עברנו להתגורר ברוסיה או במצרים? לא, פשוט כך הרוויחו מכם עוד כמה אגורות של זמן אוויר.
אותי זה מרתיח.
כספי סוג הנזק :
לדאוג שהתפריט יתחיל בעברית, רוב הלקוחות דוברים שפה זו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה