פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה קודמת נושא התלונה:
הורוביץ חיים שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שגבו ממני כסף סוכם שהכסף יוחזר מידית ע"י סלקום וישלח מכתב התנצלות יחד עם פיצוי. הכסף הוחזר לאחר זמן לא רב אך מכתב ההתנצלות שנאמר שנשלח אלי לא הגיע אף על פי שעבר מעל חודש וכן הפיצוי, שגם הוא נשכח.
לשלוח את המכתב התנצלות שסוכם וכן הפיצוי. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הורוביץ ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה