פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר ניגשתי למרכז שירות של סלקום, באיזור ראשון לציון.
במטרה לשדרג את אחד המכשירים אשר ברשותי. בשיחתי עם נציגת השרות במרכז הצטרף מנהל הסניף (רנן), מאחר ונדרש אישור מנהל לשידרוג זה.
השירות אשר ניתן לי ע"י המנהל היה בוטה ומעליב, רנן היה חסר סלבנות והסביר לי את מהות הבעיה בטונים גבוהים. דבר אשר גרם לי לאי נוחות. קטעתי את שיחתנו ויצאתי מהסניף פגוע ועצבני מאותו שירות בוטה, מעליב ומתנשא.
כרגע הדבר היחיד שמשאיר אותי כחלק מחברת סלקום הוא חוזה ההתחייבות ביני לבין סלקום.


עלבון סוג הנזק :
הנני מקווה שחברת סלקום תיקח לצומת ליבה את תלונה זו ותשפר את שירותה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פדידה בקשר לשירות וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה