פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד מכירות לא מיומן כלל. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כעובד תנובה, קיבלתי הצעה ל-3 פלאפונים חדשים מסוג הדור השלישי- Nokia 6233.
1- הייתי אמור לשלוח צילום תעודת עובד (תנובה) .לא שלחתי. אולם למחרת כבר קיבלתי את הפלאפונים הביתה...
בברור עם שרות לקוחות - לא חוברתי למבצע של תנובה ע"י נציג המכירות ע"כ הנני משלם יותר על כל שיחה. כמו כן מספרי הפלאפונים נבחרו אקראית ע"י נציג המכירות....
2- שלושה ימים לאחר קבלת המכשיר, אף נציג אחר לא מצא את הנציג שטיפל בי....
3- ע"פ נציג המכירות - ניתן להחליף, רק 2 מתוך שלושת מספרי הפלאפונים.
4- ע"פ נציג המכירות - ניתן לשנות את התוכנית אך ורק ב-27 לחודש. (עד אז הנני משלם פי 5).
עד היום 14/1/07 לא שונתה התוכנית שעליה סוכם עם הנציג. לפיו הנושא בטיפול מעמיק.... (7 ימים מלאים). מספר הפלאפון השלישי לא שונה.
הדילמה היא- האם להשתמש בפלאפונים? האם להחזיר אותם? אם לא, אני צריך לשוחח ב-100 שקלים ע"מ לקבל החזר מסוים - האם אקבל את ההחזר?.

אשמח אם מנהל בכיר יצור עמי קשר, כך שאנסה לתאר בפניו את הסבל שחוויתי בשבוע האחרון.
ועוגמת נפש. סוג הנזק :
מענה אמין ע"י אחד ממנהלי החברה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אליהו בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה