פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונתי ולתגובת נציגת סלקום נושא התלונה:
שטרן בני שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי כנגד סלקום:
אינני מבטל את תלונתי. נהפוך הוא, תגובת נציגת סלקום שקרית. לא טופל דבר, החברה מתנערת מאחריותה ולמרות שלטענותי שותפים עשרות לקוחות סלקום המתלוננים על הונאה של סלקום ועובדיה - סלקום בשלה ("מלאכים, ממש").
מכל פנים, מוגשת תביעה נגד סלקום ובדעתי להפוך אותה לתביעה ייצוגית, שאליה יכול להצטרף כל מי ש"טופל" בצורה דומה ע"י סלקום.
ייתכן, שמנכ"ל החברה, שקיבל מעמנו מכתב על מעשה הרמייה ולא טרח להגיב (חירף פרסומים שהוא נגיש לכל לקוח) - שותף למעשה ההונאה.

בני
מנכ"ל "ניצנים"
052-8021155
04-9977900
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה, אחראית בפניות הצי שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר שטרן ונושא פנייתו טופל.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר שטרן.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה