פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"סלקום לא יכולה לעמוד במה שהובטח לך" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חודשיים וחצי של טרטורים, נציג שירות הלקוחות סיים את השיחה ב-
"סלקום לא יכולה לעמוד במה שהובטח לך". הוא גם העז לומר "למה לא התקשרת קודם?". ושוב, אחרי חודשיים וחצי ועשרות שיחות!
בדיוק לפני חודש, ראש(!) שירות הלקוחות הבטיחה לי שיזכו אותי בסכום מסוים (אחרי טעות של מאות שקלים בארבע חשבוניות), ואכן זיכו. חשבתי שכל הסיפור נגמר. אבל מישהו החליט שזיכו אותי בסכום מוגזם, ולקחו לי מחשבון הבנק (לאחר שבועיים) עוד 217 ₪, בלי להודיע בכלל. באיזו חוצפה לוקחים כסף מהבנק, לא במסגרת חשבונית, ובלי לידע לקוח בכלל, במיוחד אחרי שגברת בוסית, שלא חושבת לנכון לקחת אחריות ולדבר איתי שוב ישירות, אמרה לי אז את הסכום המדויק של הזיכוי?
אחרי 15 שנה שהיינו נאמנים לחברה, איבדנו כל אמון.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' רייטר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה