"סלקום לא יכולה לעמוד במה שהובטח לך" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר חודשיים וחצי של טרטורים, נציג שירות הלקוחות סיים את השיחה ב-
"סלקום לא יכולה לעמוד במה שהובטח לך". הוא גם העז לומר "למה לא התקשרת קודם?". ושוב, אחרי חודשיים וחצי ועשרות שיחות!
בדיוק לפני חודש, ראש(!) שירות הלקוחות הבטיחה לי שיזכו אותי בסכום מסוים (אחרי טעות של מאות שקלים בארבע חשבוניות), ואכן זיכו. חשבתי שכל הסיפור נגמר. אבל מישהו החליט שזיכו אותי בסכום מוגזם, ולקחו לי מחשבון הבנק (לאחר שבועיים) עוד 217 ₪, בלי להודיע בכלל. באיזו חוצפה לוקחים כסף מהבנק, לא במסגרת חשבונית, ובלי לידע לקוח בכלל, במיוחד אחרי שגברת בוסית, שלא חושבת לנכון לקחת אחריות ולדבר איתי שוב ישירות, אמרה לי אז את הסכום המדויק של הזיכוי?
אחרי 15 שנה שהיינו נאמנים לחברה, איבדנו כל אמון.
|
|
|
|
|