פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום מפרה חוזה! נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים החלטתי לרכוש טלפון נייד מסלקום.
התכנית שבחרתי היה תכנית של דקה מכניסה שאיש המכירות הסביר לי שכל דקה מכניסה לי 5 אג'.כמובן עד גבול מסוים- לדוגמא לא יהיה לי החזר של 80 ש"ח אם סך החיוב הוא 50 ש"ח. אלא ההחזר יהיה 50 ש"ח כלומר ההחזר הוא עד מקסימום גובה החיוב שלי. ללא התחייבות מצידי לשיחות יוצאות!!!!!!!!! כמו כן בעקבות השיחה חתמתי על חוזה בכתב.
כמות השיחות הנכנסות החודש היתה כ 5שעות=300 דקות.
ברם ההחזר שניתן לי בחשבונית חושב לפי הדקות של השיחות היוצאות 170 דקות.
התקשרתי למוקד הלקוחות, ודיברתי עם שרון- מוקדנית בבאר שבע שאמרה לי שככה החוזה.מחושב לפי דקות יוצאות! אם שיחות יוצאות היו 5 דקות ונכנסות היו 10 דקות יחזירו לי 5אג' * 5 דקות=לפי מס דקות יוצאות!! דבר שלא נאמר לי מעולם!
אך, לאחר מבט בחוזה בכתב גיליתי ששרון איננה דוברת אמת. בחוזה כתוב במפורש בסעיף 6.3 "ההחזר לו תהיה זכאי.. לא יעלה על גובה חיובי ז"א בפועל.. משמע (וזה גם מה שהסבירו לי כשנרשמתי לתכנית) שאם חויבתי ב50 ש"ח לא יחזירו לי יותר מזה..כלומר- חוזה בכתב ובעל פה שמגבים אותי!
הסברתי את זה לשרון- אך אין מען. היא לא הקשיבה ולא נתנה לי לדבר עם המנהלת.
באמת שאינני יודעת מה לעשות.
אני באמת מאמינה, שאם מוקדן שירות הסביר לי שכך התכנית- על חברת סלקום לעמוד מאחורי מה שהוא אמר שהרי הוא מיייצג אותם! באמת שמה שאני רוצה זה שהם יקיימו את ההתחייבות. בלי שום דבר אחר שום פיצוי ושם כלום. רק לקבל את מה שהובטח.
שייתנו לי את התכנית שהוסבר לי עליה על ידי נציג שירות שלהם!. ולא מה שהם רוצים. או שפשוט ייקחו את כל הטלפון בחזרה ונסיים את ההתקשרות בינינו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אבישר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה