פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לביטול חבילת שיחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי השנה, לאחר שמסרתי את המכשיר של בתי לתיקון, הציעה לי הפקידה להצטרף לחבילת שיחות שכוללת 900 דקות בעלות של 290 ש"ח (בערך). היא אמרה לי שאני אראה שהחבילה ממש משתלמת לי מאחר ובתי משוחחת הרבה במכשיר. הסכמתי לנסות את החבילה. לפני כשבוע, קבלה בתי צו גיוס והחלטנו להעביר את חבילת התקשורת שלה למסלול חיילים, בדקנו במספר חברות, ומצאנו שבחברת פלפון המסלול משתלם ומתאים לנו יותר. התקשרתי לחברת סלקום (בתאריך 24.1) בכדי לוודא שאני יכולה לבטל את המסלולים אליהם אנו מחוברים ונעניתי בחיוב. למחרת, התחייבתי בפני חברת פלפון ורכשתי מכשיר חדש עבור בתי. ביום ראשון, 28.1 התקשרתי לחברת סלקום בכדי לבטל את המסלול ואז נמסר לי שאין ביכולתי לבטל מסלול זה מאחר והתחייבתי להיות בו שנה וחצי. לא חתמתי על כל חוזה, לא נמסר לי במעמד ההתחייבות שהתנאי הוא השארות במסלול לשנה וחצי - אם הייתי יודעת זאת בוודאי שלא הייתי מסכימה לתנאי זה של "חתונה קתולית" עם חברת הסלולר. בקשתי לדבר עם אחראית לקוחות, ששבה אלי למחרת, ואמרה לי שאכן אין אפשרות לצאת ממסלול זה. כשאיימתי שאני אבטל גם את שני הקווים האחרים שברשותי, היא אמרה שהיא תתיעץ עם הלשכה המשפטית שלהם. למחרת היא חזרה אלי ואמרה שאוכל לבטל, אולם אצטרך לשלם להם "דמי מעבר" של 680 ש"ח.
ברצוני לבטל את המסלול הנ"ל, מאחר ולא הוחתמתי על כל מסמך המחייב אותי להשתייך למסלול במשך 18 חודש. ולראייה, הבת שלי גם כלולה במסלול אחר של הודעות אס.אמ.אס, ואותה נציגת שירות אמרה לי שאת המסלול הזה אני יכולה לשנות מתי שאני רוצה. איך ניתן לדעת איזה מסלול אתה יכול לשנות ועם איזה אתה "נשוי" לתקופה ארוכה אם אתה לא חותם על כל טופס או בקשת הצטרפות למסלול, ומי מבטיח ובטוח שאותו איש דלפק נותן לך את כל הפרטים????

אודה לכם על טיפולכם,
זהרה סמפסון
כספי סוג הנזק :
יציאה ממסלול שיחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. קובי אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סמפסון בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, אחראי פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה