פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחיבות ללא התחיבות + אי הפסקת שירותים עפ"י בקשה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יש שתי בעיות חמורות מאד שניתקלתי בהם במהלך השנה וחצי האחרונות.
אני עצמאי שמחזיק כ 6 קווי טלפון בחברת סלקום.
לפני שנה וחצי (ספטמבר 05) ביקשתי מסלקום לחסום את כל שרותי האינטרנט הסלולארי וכל שרותי הפרסום בהודעות SMS למכשירים שברשותי. לאחר חודש הופיעו בחשבון הסלקום חיובים על גלישה באינטרנט הסלולארי (המכשיר מתוכנת כך שלחיצה ארוכה על מקש 0 מכניסה אותך אוטומטית לאתר אינטרנט) והודעות הפרסום המשיכו לזרום (ההודעות היו מטעם סלקום או מטעם מפעיל חיצוני ששולח את ההודעות דרך סלקום). התקשרתי שוב וביקשתי שיחסמו את השירות וכך הסיפור חוזר על עצמו במשך שנה וחצי.כמעט כל חודש אני מתקשר ומבקש חסימה וזיכוי על השימוש שבוצע בטעות / ע"י אחד העובדים (שירות שביקשתי לחסום). לפני כחודשיים דיברתי עם נציגה שזיכתה אותי ב60 ש"ח על עוגמת הנפש שניגרמה ועל כך שאני צריך להתקשר כל חודש ולבזבז זמן יקר מאד על לא עוול בכפי.. אבל חודש אחרי הסיפור חזר על עצמו. נציגה נוספת הבטיחה שמעכשיו זה לא יקרה יותר. חודש אחרי באמת לא היו חיובי אינטרנט אבל הודעות פרסום עדיין נשלחו (ההודעות הם מטעם סלקום). ליפני מס' ימים דיברתי עם נציגה בכירה בשם טל שהציעה לי כפיצוי כוס קפה ע"ח סלקום - שנה וחצי של בזבוז זמן והתעללות מצד סלקום והם מציעים כוס קפה. באמת שרות למופת!!! ביקשתי זיכוי כספי או שאני מעביר את כל המכשירים לתוכנית ללא חבילות זמן אוויר והשימוש ירד למינימום. להפתעתי הנציגה אמרה שאם אני רוצה לצאת מהתוכנית אני צריך לשלם לסלקום 700!!! ש"ח דמי יציאה. אני לא מדבר על התשלום עבור המכשיר שאני בכל מקרה משלם. אני לא מדבר על קנס כל שהו עקב התחייבות מצידי. אלא רק על כך שאני רוצה לעבור תוכנית. הסברתי לנציגה שאני מעולם לא התחייבתי לתוכנית אלא להפך בזמן שהותקנה התוכנית שאלתי את הנציגה שהתקינה את התוכנית אם יש התחייבות והיא אמרה שלא! לא חתמתי בשום שלב על שום מסמך שמחייב אותי בצורה כל שהיא.יתרה מכך הנציגה שהחתימה אותי על התוכנית לא ידעה על צה היא מחתימה אותי ובתוכנית הזאת הייתה כבר טעות שהתגלת כחודש לאחר התקנת התוכנית והנציגה התקשרה והתצלה על הטעות. תשובת הנציגה הייתה- סלקום לא חייבת להחתים אותך על כל דבר, יש דברים שמותר לסלקום להחליט לבד. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה. אני דורש מסלקום לפצות אותי על ההפסד הכספי שנוצר בקעבות שעות של שיחות עם ניציגי השירות במהלך השנה וחצי האחרונות. אני דורש מסלקום לבטל את ההתחיבות לתוכנית או לחלופין להוכיח כי בידם מסמך חתום על ידי המאשר את ההתחיבות. לפצות אותי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות ההתחיבות שלא הסכמתי לה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על שנה וחצי של יחס משפיל, ביטול ההתחיבות שלא הייתה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, אחראית בפניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר בוקובזה ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר בוקובזה.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה