פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה והבבטחות < נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל הייתי מנוצל או פרייר (לא רוצה להגיד לקוח ) של החברה הזו שנים ואף פעם לא קיבלתי שירות כמו בנאדם ואת זה לא עניין אף עובד של סלקום והעלמתי עין והמשכתי אבל עד שזה הגיע שאני חייב סכום כסף קטן וזה בגלל שיטות הגניבה שלכם שאתם מושכים כמה חודשים בלי להודיע ללקוח שההוראה לא כובדה בשביל לצבור סכום טוב ואחר כך כולנו יודעים מה יקרה .
אבל C החוצבה שלכם איתי שאניהיא :
1. שילמתי את החוב
2.ושילמתי ההפרש של המכשיר
3.ושילמתי על מנת להפוך מקו ל- TALKMAN
4.והייתי במעקב איתכם כל הזמן
מה קיבלתי בסופו של דבר שהמספר שלי ששילמתי עליו נמכר ללקוח אחר שהוא בכלל לא ברשותכם ואין לכם שום זכות למכור אותו ויש עוד הרבה .............
והטענה שהייתה לכם טיפשית כמו תמיד ועל זה אני הולך לעשות לכם פרסומת כמו שמגיע לכם ולקדם את העניין עם עו"ד טוב .
ויש לנו עדיין כמה מכשירים שלכם שזה אולי 15 קווים את כולם ינותקו בזמן הקרוב
עוד לא סיימתי אבל נמאס לי והתעייפתי מלכתוב

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פניות הציבור. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מועאד בקשר לפנייתו והנושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה