פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשירים או שיטה חדשנית לעושק לקוחות נאמנים? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2006 ניגשתי עם אשתי לתחנת סלקום בגרנד קניון בחיפה במטרה לשדרג את המכשירים ברשותנו. באותה תקופה החשבונית החודשית כללה תשלומים עבור שלושה מכשירים-90 ש"ח , 60 ש"ח עבור דמי מנוי וכמובן את עלות השיחות. בנוסף, הייתה לנו הטבה חודשית של 40 ש"ח החזר עבור זמן אויר אשר קיבלנו באופן קבוע ללא תנאים. למרות שנותרה לנו רק שנה אחת להתחייבות אצל סלקום והיינו מרוצים מהמכשירים שברשותנו, הסכמנו לעיסקת שדרוג מפתה ומשתלמת במסגרתה מחזירים שני מכשירים ישנים ומקבלים אחד (המשוכלל שביניהם) ב-9.90 ש"ח ואת השני ללא תשלום. הסכמנו לעיסקה ,חתמנו על חוזה לאחר קריאה מפורטת של התנאים וחזרנו הביתה.
באותה תקופה היינו במעבר בין דירות כך שלמרות בקשות חוזרות ונשנות מחברת סלקום , החלו להגיע אל ביתנו חשבוניות רק לקראת ספטמבר 2006 , למרות שהוראת הקבע ירדה כמובן בזמן. לאחר עיון בחשבוניות התחוור לנו שהמבצע שלנו לא עודכן נכונה: בעקבות השדרוג אנחנו משלמים 30 ש"ח נוספים בדמי מנוי ו-100 ש"ח יותר במכשירים, סה"כ 130 ש"ח נוספים לחודש (!). מייד התקשרנו למוקד השירות, שם הסבירו לנו שעל פי המבצע אנו מקבלים החזר של 5 ש"ח ב-SMS ו-19.90 בזמן אוויר במידה ודיברנו ביותר מ-99 ש"ח. ניסיתי להסביר שזה ממש לא המבצע אותו קיבלתי ועליו חתמתי ולאחר אין ספור שיחות במשך כמה שבועות עם מספר נציגים ואחראים (אשר בדרך כלל לא חוזרים ללקוח למרות שמבטיחים לחזור אליך) התייאשנו מההסברים השונים והמשונים שכל נציג נתן לנו. ביקשנו לראות את החוזה עליו אנו חתומים, כשאנו סמוכים ובטוחים שלא על העיסקה הזו, המוזרה ובעליל לא משתלמת, חתמנו.
לאחר כשלושה שבועות של המתנה, במסגרתה שוב לא חזרו אלינו במועד שהבטיחו חייגנו שוב לסלקום וביקשנו הסברים. בשיחה עם אחד המנהלות שם, התחוור לנו כי סלקום לא הצליחה לאתר העתק של החוזה אך למרות זאת תמשיך החברה לגבות את החיובים המוגזמים והמוטעים הללו כי "כך מעודכן לנו במערכת".
נראה לי, כאדם מן השורה, שלא סביר כי חברה אשר גובה כסף על בסיס חודשי לא תחזיק העתק מן העיסקה בעבורה היא גובה, יתרה מזאת, מדוע עלי לשלם סכומים רק כי כך מעודכן במחשבי החברה למרות שלא מדובר בעיסקה עליה חתמתי?
כתוצאה מן ה"שדרוג" אני משלם כבר יותר משנה (!) 130 ש"ח נוספים לחודש ומקבל הטבת זמן אויר, במידה ואני מדבר מספיק, של 20 ש"ח. בנוסף, אני בהתחייבות אצל סלקום לעוד שנתיים למרות שההתחייבות על המכשירים המקורים שלי הסתיימה בימים אלו. לא מדובר בשדרוג-מדובר בשוד לאור היום.

אנא נסו לעזור בעניין זה כי עשרות פניותיי לסלקום בעניין כשלו.


בברכה,

רוני ומשה מזרחי

מכשירי סלקום- 052-6622370 ו- 052-6622870

כספי סוג הנזק :
1690 ש"ח זיכוי (סך כל החיובים מעבר ל-9.90 בשנה האחרונה) +ביטול כל חיוב עתידי מעבר ל-9.90 ש"ח עבורם התחייבנו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מזרחי בקשר לשדרוג הטלפון ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה