פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שאינו תקין נושא התלונה:
קלאורה אדיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך רכשתי מכשיר מדגם NOKIA N73, עוד בשבוע הראשון החלו להופיע תקלות במכשיר כגון: אי זיהוי כרטיס הSIM, המכשיר היה נתקע באמצע פעולה, אי הוצאת שיחות באופן תקין וכו'. נגשתי למרכז השירות הקרוב, המכשיר נלקח לבדיקה ואכן נמצא לא תקין. באותו היום, שאובחן המכשיר כלא תקין עודכנה גרסאת התוכנה במכשיר והוא הוחזר אלי עם הבטחה לתקינותו. לאחר שבועיים התגלו שוב אותן הבעיות, שבתי אל מרכז השירות שם הוצע לי לקבל מכשיר חלופי והמכשיר שלי נשאר במעבדות סלקום למשך שבועיים!!! כששבתי לקחת את מכשירי הובטח לי בוודאות כי המכשיר תקין אך באורח פלא כל אותן הבעיות שבו להופיע. היום בקרתי במרכ השירות שוב והפעם החליפו את הסוללה את כרטיס הSIM והמכשיר נכנס לבדיקת מעבדה "מיוחדת". בעודי כותב שורות אלה המכשיר עדיין לא תקין וכל אותן בדיקות מעבדה "מיוחדות" ככוסות רוח למת
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לדגם אחר ופיצוי בגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר קלאורה בקשר לשדרוג הטלפון וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה