פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חבילות גלישה שלא הוזמנו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כשנתיים (!) שבהן חוייבתי על חבילות גלישה באינטרנט הסלולרי, עליתי על החיוב.
(לא עליתי עליו קודם לכן, כי הורי משלמים על הפלאפון, ואני משתמשת בו. הם היו בטוחים שאני הזמנתי ואני לא ידעתי.)
התקשרתי לסלקום, התלוננתי, הרי אני לא השתמשתי בחבילות האלו! ניתן לבדוק זאת! לא ידעתי בכלל שקיימות חבילות כאלו!
כל חודש סכום של 30 ש"ח ירד מחשבוני!!!

כשעלינו על החיוב המיותר, התקשרנו לסלקום, דיברנו עם נציגת שירות וביקשנו לעצור את החיוב לאלתר!
השיחה ההיא רשומה בסלקום, כ"התענינות לגבי חבילות גלישה" ולא כבקשה לבטל אותן.
ולכן, המשיכו לגבות מאיתנו עוד חודשיים את הסכום הנ"ל, הפעם כבר בדקנו את הנושא ברגע קבלת החשבונית, ואכן, גילינו שהם ממשיכים לחייב.

התקשרנו שוב לסלקום, הפעם בצורה חריפה יותר. דרשנו לזכות אותנו על החיובים הללו! ובנוסף לעצור אותם!! חיכיתי על הקו עד שהנציגה אישרה שהיא ביטלה את חבילות הגלישה. ושרשמה את השיחה כתלונה על חיוב מיותר, ולא כ"התענינות".

ניגשתי לסניף סלקום הקרוב לביתי, דיברתי עם נציגת השירות, הבאתי איתי את ההוכחות+תיעוד של תאריכי השיחות וכו'

תשובתה היתה:
א, בתחילה, קיבלתם את החבילה כמתנה ברגע שהצטרפתם לחברתנו, אשמתכם היא שלא ביטלתם את החבילה בסיום המבצע...

ב, אתם לא יכולים להתלונן על חיוב מיותר שנעשה לאורך כל כך הרבה זמן, כי "איפה הייתם עד היום?"

שאלתי היא-
מה זאת אומרת איפה הייתם? אם אני לא שמה לב לגניבה, מותר להם לגנוב אותי?

מה הקשר בכלל אם בדקתי את החשבוניות או לא?

היא זיכתה אותי על שלושה חודשים אחורה. סכום של כ100 ש"ח. אבל זה רק טיפה מן הים של מאות שקלים שנגבו ממני במרמה!

נ,ב, אני עוזבת את חברת סלקום רק בגלל הסיפור הנ"ל. סגרתי את המכשירים שלהם, (ניתן לבדוק זאת) כדי לא לבצע מהם שיחות.
אחדש אותם בל"נ אם אהיה מרוצה מהטיפול שלהם בתלונתי.

כספי סוג הנזק :
זיכוי על חבילות מרגע החיוב ולא רק על שלושה חודשים! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שרה פירר בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי + פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה