פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור קבלת SMS פרסומי מספק חיצוני נושא התלונה:
עטייה יפית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
למה אני צריך לשלם על הודעות שאני מקבל??????
בתאריך הנל נרשמתי לשירות סלקום אונליין בכדי להינות מהשירותים באתר
בין היתר נחשפתי לאופציה עיון בחשבונית החודשית,כמה נחמד!!
בעודי מעיין בחשבונית גיליתי להפתעתי חיוב בסך 12 ש"ח
שירותי תוכן-ספק חיצוני-טלצ'אט
שירותי תוכן-ספק חיצוני-תטיס
שירותי תוכן-ספק חיצוני-יוניסל
ברגע זה הווריד מעל המצח בצד ימין התחיל להתנפח משום מה...
אני חייב לציין כי חודש לפני התגלית הייתי מקבל הודעות מכל מיני מספרים משונים פעם 5885 פעם 5225 הודעות פרסומיות בעיקר והודעות בהן בישרו לי כי נמצאה אהבת חיי וכי עליי להתקשר ולהכנס לצ'אט (למרות שאני נשוי כן?לא ממש התייחסתי אליהן והייתי פשוט מוחק אותן.
לאחר זמן מה זה כבר הפך למטרד ולכן התקשרתי לחברת הסלולר שלי - סלקום- כדי לבטל את השירות הפרסומי .
נמסר לי ע"י שירות הלקוחות כי השירותים בוטלו ואני לתומי חשבתי כי אני חופשי ומאושר.
לא ולא !!! טעות בידי לאחר יומיים שלושה -שוב אותו סיפור והפעם באמת הפציצו את הטלפון בהודעות.
נחזור להיום-
לאחר התגלית המרעישה החלטתי לעיין בכמה חשבוניות אחרונות בכדי לראות האם חוייבתי גם בהן על הודעות הללו-ואכן כן -כל חודש נגבו ממני קרוב ל-12 ש"ח
שכחתי לציין כי ברשותי 2 מכשירים ולא הופתעתי לגלות כי גם המכשיר השני מקבל הודעות פרסומיות וכי גם הוא מחוייב מדי חודש אך למכשיר השני עשו הנחה- 5 ש"ח לחודש.
אני רק מדמיין לעצמי מהי גודל ההונאה וכשאני מחשב מיליון לקוחות תמימים שלא בודקים סעיף סעיף בחשבונית וסומכים על חברת הסלולר שלהם שתגן עליהם ולא תמסור מאגרי מידע לספקים חיצוניים שמשלמים על שירותי ההודעות הללו ללא ידיעתם זה יוצא בחישוב פשוט 10 מיליון שקל בחודש!!!!!!!!!!!!!
לא יאומן , אני רוצה בהזדמנות זו לבקש גם ממנהלי האתר תלונה
לצאת בצעקה גדולה ובפרסום ברבים לתופעה מכיוון שאם אותי מחייבים ולי 2 מכשירים אז בטוח שמליוני אנשים סובלים,ומשלמים ולא ממש יודעים שפשוט מרמים אותם וגונבים את כספם לאור היום.
אני רוצה לציין כי מעולם לא אישרתי אף הודעה שקיבלתי לסלולרי ולא נרשמתי באף שירות מעולם ולכן היחידה שאני רואה לנכון להאשימה במקרה זה את חברת סלקום.
אני דורש לקבל החזר כספי עבור כל החיובים שנעשו!!!
ככל הידוע לי אין לחברות הסלולר כל אישור למסור את מאגרי הנתונים שלה לאף גורם פרסומי .
ובכלל - למה אני צריך לשלם על הודעות שאני מקבל??????

רמאות גניבה והפרת חסיון לקוח סוג הנזק :
הפסקת משלוח ההודעות,החזר כספי עבור כל החיובים רטרואקטיבית ולאלתר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' עטייה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה