פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר nokia 6280 והדור השלישי של סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא מזמן רכשתי nokia6280 מסלקום ומאז אני מחרט על היום הזה שניכנסתי לחברה המכשיר לא מוציא שיחות או הודעות טקסט החליפו לי את המכשיר כבר שלוש או ארבע פעמים ואני רק סובל מימנו אני פונה לשרות לקוחות של סלקום כבר יותר מידי פעמיים והם לא מוצאים לי פיתרון ושולחים אותי עם מכשיר תקול
שיחלופו לי את המכשיר למכשיר תקין פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רפאל פדידה בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה