פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרות שלא נדרש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2002 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח טוב ופרייר של סלקום המשלם ל2 מכשירים בממוצע כ 1000 שח לחודש
יום אחד גיליתי שאני מחוייב בשירות גלישה באינטרנט שרות שמימיי לא ביקשתי ולא השתמשתי בו כשפניתי לנציגי השרות של סלקום נאמר לי שהשרות ניתן אוטומית לחודש 1 בחינם ולאחר נשלחת הודעת אס אם אס על חיוב
כל נסיונותי להסביר שגם לא קיבלתי הועדה וגם לא הישתמשתי בשרות ושיזכו אותי עלו בתוהו הרגשתי שזהו מונופול ואתה יכול לקפוץ לנו
לו היה ניוד מספרים כפי שמשרד התקשורת מנסה לבצע היתי עובר לחברה אחרת
סלקום מנצלת את היכולת הטכנית שלה עי שליחת הודעות אס אם אס ובזה רואה את עצמה פטורה מלדבר עם הלקוחות אני ידעתי את הקלוח על החיוב
האם אין כאן אין כאן חיוב על שרות שלא נעשה בהסכמת שני הצדדים כפי שמקובל בשירותים אחרים
הגיע הזמן שיעשה סדר גם בפורמט החשבוניות של חברות הסלולר שכיום גם מהם יוצאות נשכרות

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מוטי שועה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה