פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום גבתה תשלום שגוי במשך 8 חודשים וסירבה להחזיר את הכסףb נושא התלונה:
שופן עודד שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כל הארץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במשך 8 חודשים שילמתי על שירות שנקרא "מספר צ'ופר", בו אני מקבל מספר יעד נבחר בהנחה משמעותית.

נתתי מספר טלפון של חברתי, אך הנציגה במוקד סלקום הקישה מספר לא נכון. במקום "8" בסוף, היא הקישה "2". היא כנראה התבלבלה בהקלדה בין מקשי מחשב ומקשי סלולרי שהם הפוכים.

בפועל, במשך 8 חודשים אני שילמתי דמי מנוי עבור מספר שאליו מעולם לא התקשרתי, ועבור המספר שאליו כן התקשרתי - לא קיבלתי שום הטבה.

יצוין שהמספר מופיע בחשבונית החודשית בדף השני עם פירוט החשבון, בגודל קטן באופן מהותי משאר הנתונים בדף. אפשר להגיד שהוא "קבור" בדף, ולכן לא שמתי לב לזה, אלא רק במקרה אחרי התקופה המדוברת.

סלקום הודו בטעות, אבל אמרו שבגלל שעבר "כל כך הרבה זמן" הם יכולים לזכות אותי רק ב-4 חודשים אחורה. כל הוויכוחים לא עזרו. הגעתי עם זה עד ללשכת מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, והתשובה הייתה זהה: "בעיה שלך".

נאלצתי לקבל את ההצעה היחידה שהם הסכימו לתת לי. הוחזר לי סכום של 400 שקלים לחשבון, למרות שאני בטוח שגם בטווח של 4 חודשים ההחזר היה צריך להיות גדול יותר.

אני לקוח מאוד מאוכזב, ומצפה לעבור חברה בהזדמנות הראשונה שיש לי. אני לקוח שלהם למעלה מ-10 שנים, עם חשבון חודשים של יותר מ-200 שקלים, וציפיתי ליחס קצת אחר.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של כל הסכום שנגבה ממני בטעות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור - שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שופן ופנייתו טופלה באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שופן ופנייתו טופלה באופן מלא סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה