פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק אגרסיבי של שירותים ובמקרה של אי היענות - ניתוק הקו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל אציין שאני רותח עליהם ועל ההתנהגות האגרסיבית שלהם.
אני לקוח מרוצה כבר מעל שנה של סלקום. להיות יותר מרוצה ממני זה בלתי אפשרי, אפילו הלכתי אליהם לקנות מכשיר חדש ושילמתי להם במזומן על המקום על המכשיר כי סלקום חברה מצויינת.

אבל כנראה שבשוק הסלולרי הישראלי לא יודעים לשמור על מומנטום, כי ברגע שהלכתי לקנות מכשיר גם התחילו לי הבעיות. פתאום דחפו לי איזה חבילת אינטרנט ב-14 שקל בחודש בלי ליידע אותי ובאמת שהכסף לא מזיז לי, זה העיקרון. התקשרתי וביקשתי לבטל את החבילה ובתגובה ביטלו לי את האינטרנט בכלל. התקשרתי שוב ואמרו לי שהפעם זה מסודר ואני יכול לגלוש "גלישה מזדמנת" כי אני במילא רק מוריד רינגטונים פעם ב-20 שנה ואין לי למה להחזיק חבילה. אחרי שבוע שהאינטרנט לא פעל ולא יכולתי להוריד כלום התקשרתי שוב ואמרתי להם שאו שהם מחזירים לי את האינטרנט כמו שהיה לי או שאני אשקול לנתק את הקו. בתגובה מפחידה הם שלחו לי טפסים להתנתק ואמרו לי שזה לא מפריע להם בכלל.

חבל שזה היחס שלהם כי באמת שאין לי בעיה להמשיך להחזיק את הקו ולהינות מהשירותים שלהם, השירות לקוחות המצויין(שהיה עד המקרה הזה) והמחירים הנוחים. אני לא מבין למה הם רוצים לאבד לקוחות, אולי בגלל הביקורות הטובות שהיו עליהם בזמן האחרון אז הם "על הגל".
עלבון סוג הנזק :
חיבור האינטרנט לסלולרי שלי במתכונת "גלישה מזדמנת" בלי התחייבות או תשלום נוסף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מורביה בקשר לחבילות גלישה וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליהיא פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה