פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון בלשון המעטה מהשירות והיחס לו זכיתי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד : שירות לקוחות "סלקום"

הנדון : אי שביעות רצון בלשון המעטה מהשירות והיחס לו זכיתי.

שלום שמי אריק וכלקוח ותיק שלכם כ-10 שנים חשבתי שיש שירות ודברים שלא משתנים ונשחקים עם השנים אך לצערי נוכחתי כי טעיתי לצערי.
לפני כחודשיים וחצי נתקלתי בתקלה מאוד מוזרה במכשיר שהיה ברשותי מדגם סמסונג שמספרו
(רעש מוזר מצדו השני של הקו ואנשים שבצדו האחר של הקו אינם שומעים אותי ובנוסף המכשיר אינו נידלק) פיניתי מזמני היקר והגעתי למרכז שירות בראשון לציון שעת ההגעה הייתה 17:30 באותו יום ראשון (לצערי איני זוכר תאריכים מדויקים אך סמוך ובטוח אני שיש בידכם את כל המידע במאגר.) תורי הגיע לקראת השעה 18:20 הבחורה שטיפלה לי בתקלה הייתה אדיבה וחייכנית אמרה לי שתוך שעה גג שעה וחצי המכשיר יצא מתיקון המתנתי בסבלנות וכעבור שעתיים ראיתי שאין חדש ושמי אינו מופיע על הצג ונותרתי עם עוד שני לקוחות בסניף ניגשתי לברר מה עלה בגורלו של המכשיר שלי נאמר לי שהתקלה הייתה מסובכת ומיד אני אקבל את המכשיר מתוקן ואכן לאחר כחצי שעה לקראת 21:00 !!! קיבלתי את המכשיר חזרה לידי כאשר הוא "תקין" כחצי שעה לאחר מכן שאני כבר בדרכי הביתה נתקלתי שוב בתקלה. הפעם "רק" הרעש חזר.
שוב פיניתי מזמני ושוב הגעתי למרכז שירות ושוב אצל אותה בחורה חייכנית ושוב תיקון המכשיר והפעם המתנה של "רק" שעתיים וחצי – אבל הבשורה הפעם הייתה החלפת המכשיר J לדגם חדיש יותר של סמסונג - >שמחתי , אך שימחתי הייתה מוקדמת כבר למחרת היום התקלה שוב חזרה והפעם אף יותר מחרישה אוזניים שוב פיניתי מזמני היקר ושוב רצתי לסלקום ולפני זה התקשרתי ל *123 כדי לקבל חוות דעת נאמר לי שהתקלה בטוח בכרטיס הsim שברשותי והוא יוחלף הפעם ניגשתי למרכז שירות בראשון שוב והפעם הוחלף לי הכרטיס ממש מיד ולשמחתי אף ע"י אותה בחורה חייכנית ואדיבה! אבל כשבוע לאחר מכן החלו שוב להופיע סימנים שהתקלה חוזרת ולאט לאט מתגברת והופכת למטרד ואת השיחות שלי לבלתי רצויות ע"י הצד שכנגד!!! דבר שפגע בי קשות בתקופת חיפוש מקום עבודה!!!
התקשרתי ביום ה 17.01.2007 ל *123 וענתה לי בחורה מאוד אדיבה בשם מיכל שבדקה וחזרה ובדקה וחזרה ובסוף מצאה תשובה המכשיר שברשותי זקוק לעדכון גירסה ויש לבצע אותה על מנת להיפטר מהמטרד היא אמרה לי שאין צורך שאני שוב אגש למרכז שירות שכן כבר עשיתי זאת יותר מידי פעמים על תקלה זו והיא תישלח לי שליח שיגיע ויאסוף את המכשיר שברשותי ויחזיר לי אותו עוד באותו יום.
ואכן הבוקר 18.01.2007 הגיע בחור חביב ולקח את המכשיר לתיקון לאחר כשלוש שעות לקראת השעה 13:00 התקשרה בחורה בשם אביבית ואמרה שלא ניתן לתקן את התקלה ושיש בעיה עם זה ושרק מרכז שירות יוכל לבצע זאת והיא לא יכולה לשלוח את המכשיר למרכז שירות ואני שוב צריך לבזבז את זמני היקר לי אך מסתבר שלא יקר לכם !!
הבעתי את התנגדותי לעניין ויא אמרה לי נחרצות אז אני מחזירה לך את המכשיר התקול בשליחות !!!
שוב אמרתי לה שאין לי מה לעשות עם מכשיר תקול כזה שכן זו "אבן" ואין לי יכולת שימוש בה!!
נפרדנו לאחר שהיא חזרה נחרצות ש"אין מה לעשות".
התקשרתי למרכז שירות *123 וענה לי בחור שאת שמו איני זוכר שיש בעיה וזה מה שניתן לעשות כרגע להחסיר אותו כך!!!
כמובן שלא הייתי מרוצה אך גם הוא חזר על העניין ש"אין מה לעשות".
ביקשתי לנתק את שירותי מסלקום ואתו בחור העביר אותי לבחורה בשם עדן שסבירה לי שוב שזו הבעיה ואין מה לעשות אלא שוב לבזבז את זמני ולגשת ולמרכז שירות. ביקשתי ממנה לדאוג שיחליפו לי את המכשיר לדגם אחר שכן אין לי אפשרות לעבוד עם המכשיר הזה!!
נאמר לי שאין אפשרות שכזו והדרך היחידה היא רק לגשת למרכז שירות ושוב לחזור על הדרך הידועה לנסות ולתקן את המכשיר !!
בקשתי מעדן לנתק את כל השירותים שלי עם חברת סלקום לאלתר ורק להשאיר ברשותי את המכשיר כמובן (שעדיין לא חזר מתיקון) וכמובן את מספרו תמורת הסכום הקבוע בחוק מידי חודש בחודשו.
ולאחר משלוח מכתב תלונה חזר אלי בחור חייכן וסיפר לי שהוא מטפל בתקלה והכל יסגר לשביעות רצוני ואף הציע פיצוי בדמות חודשיים שיחות חינם עד 100 ד' !!!!
לאחר דין ודברים עמו וסיכום שיטפלו בתקלה לשביעות רוצני יצרו איתי קשר למחרת וביקשו ממני להמתין לשליח שיגיע לקחת את המכשיר לתיקון ובתמורה יתנו לי באופן יוצא דופן מכשיר זמני שיספק את צרכי - אכן הגיע השליח עם מכשיר זמני ולקח את המכשיר שלי לתיקון אך שוב טלפון מסלקום ושוב הריטואל הקבוע ישנה תקלה שקצת קשה לטפל בה אנו זקוקים שאתה תגיע בכל זאת למרכז שירות!!! האם לא לקחתם את הטלפון במשלוח למרכז שירות שאלתי?? כן לקחנו ענו לי אך שם לא ניתן לעשות זאת...
בישקתי מאותה בחורה את הטלפון חזרה ולבטל שוב את הכל!!! אך היא היתה עקשנית ואמרה שלא היא תידאג לטפל בתקלה עד תום!!
ואכן חזרה אלי עם פיתרונות יצירתיים עד מאוד ובסופו של דבר הוחלט שהמכשיר יוחזר אלי לאחר תיקון (האם לא לשם כך הוא נישלח מלכתחילה???) ואכן המכשיר חזר מתיקון אך שוב המכשיר אינו מגיב שוב הפרעות שוב אותה תקלה הפעם כבר היתי עצבני ברמות קצת גבוהות עד מאוד ולאחר שיחה עם מרכז השירות של סלקום קיבלו את תלונתי והוחלט שאני אקבל שוב מכשיר הפעם שוב חדש מאותו דגם שיחליף את זה שניסו לתקן שגם הוא חדש !!!
ואכן באותו יום הגיע שליח נוסף שהחליף המכשיר באחר ואכן הבעיה ניפתרה עד אתמול..... ושוב אני ניצב בפני אותה בעיה האמת אין לי כוח להיתקשר אליכם ולנסות שוב פשוט רכשתי טלפון אחר מחברה אחרת ובזאת לדעתי תמו צרותי איתכם!!!
איני מבין מדוע לקוח שמתלונן על תקלה שחוזרת וחוזרת וחוזרת חייב כל פעם לבזבז את זמנו היקר שוב ושוב !!!
הייתי מצפה לקבל שירות הוגן ויחס הוגן כמו שקיבלתי בעבר אך משום מה השירות הפעם השאיר לי טעם רע עד כדי כך שכתבתי את המכתב הזה.
אשמח לתגובתכם המהירה בתודה מראש!
אריק
כבר אין לי הצעות - פשוט רכשתי טלפון מחברה אחרת פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן זקן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה