פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ופגיעה בכבוד האדם באופן מוחלט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פנייה זו נעשתה אליכם על מנת שאכן תוכלו לעזור לפתור את הבעיות במכתבי למעשה התגובה שמצויה באתר בפעם השנייה כי "פנייתי טופלה על ידי נציגי החברה" למעשה לא היה ולא נברא ואף אחד לא טרח לטפל בדבר או לפנות אליי כלל במיוחד לאחר פנייתי אליכם ושימו לב היטב לאותה תגובה שהם מציינים בפעם השלישית כאשר בפעם השנייה לא דאגו כלל להגיב, כאשר הטיעון היחיד שלהם אשר הם מעלים הוא טיעון שאין לו בסיס אבל לגבי כל העובדות האמיתיות במכתביי הם התעלמו באופן מוחלט כלומר שתיקה כהודיה לכן העובדות מדברות בעד עצמן לכן בבקשה אנא אם תוכלו לטפל בנושא ולהעמיד את החברה על מקומה כאשר הם חוזרים על תשובה שאינה במקומה ואין לה בסיס ואני מוכן להיבדק במכונת אמת, האם הם מוכנים להיבדק?, ולהלן מכתבי המלא שוב.
בעקבות שיחה עם הגברת הדס מנהלת בכירה עקב מכתבי המלא שהדגיש את הנקודות והדברים שקרו לי ובמיוחד את הנקודה שעקב שיחה עם מנהל שדאג להוציא את כל האמוציות שקיימים בלקוח אותה מנהלת תחום פניות הציבור דאגה להקצין להוסיף עוול ועוגמת נפש כאשר הכפישה את שמי ובכך דאגה לפגוע בשמי ובכבודי במיוחד כאשר זו "התעללות", וזאת לאור דבריה בשיחה והתוכן שציינה ברשומות הלקוח כי אני "לקוח מטרידן" והיא מגבילה אותי לדבר עם השירות 5 פעמים בחודש, כאשר שאלתי אותה, "אם תסמן אותי ברשימה השחורה?" אז הגברת הדס לא ענתה והכול מובן מאליו.
בנוסף הגברת הדס ציינה כי "קיבלתי מענה על כל הנושאים" כפי שציינה הנציגה אולגה שאני לא אוכל לדבר עם מנהלים בכלל ואחראי בשם רז שנאמר על ידיו כי הגברת הדס ענתה על כל הנושאים לטענתה, וסירב לתת לי את המספר של כוכבית עמוס מחשש כאשר בסופו של דבר המספר התקבל על ידו אך הוא ציין כי אני אקבל אותה תשובה.
הגברת הדס דאגה לציין דברים שביקשתי ממנה לא לציין והנני חוזר ומבקש שוב כמו הבעיות הרפואיות נא למחוק את הנושא מהרשומות כי מדובר פה בחיסיון וצריך לכבד את הלקוח ולשמור על הפרטיות.
מכאן להבנתי מהשיחות האחרונות וכפי שאותו נציג מסוים דאג לומר לי שאני אתקל בקשיים ובשירות שלא הולם את שמו, וזאת לנוכח הגדרות והכללות שהגברת הדס מנהלת תחום פניות הציבור במיוחד לאור תפקידה החשוב דאגה לציין ולרשום.
במהלך הניסיונות להתקשר לשירות (לדוגמא זמן ההמתנה ארוך וממושך) אכן כל מה שנאמר לעיל על ידי הנציג וכאשר ניתן להבין מדבריה של הגברת הדס כי אכן שמי "מסומן ברשימה שחורה" וזאת בגלל מכתבי למרות שהוא אמיתי וצדקתי בדבר בכל מלואו עדיין הגברת הדס החליטה להשתמש במכתבי כלפיי כאשר האשמה עליי ומבחינתה אני "לקוח מטרידן" שעליו חלות כל ההגדרות.
מכאן בתאריך 28.12.2006 ביום חמישי בשעה 12:10 התקשרתי לשירות לקוחות וכמובן שהמתנתי זמן ארוך מאוד ושאלתי הייתה לנציגה בשם מיטל מדוע אני אמור לסבול ולקבל יחס כזה אותה נציגה המשיכה בדרכה של הגברת הדס "עד שלא תפנה אלינו פעם בשבוע ולא יותר השירות וכל הקשיים שעד עתה נתקלת בהם יישארו על מקומם", אז אני שואל את מיטל מדוע זה כך אך מיטל ממשיכה בדבריה ואומרת לי תשמע אני סיימתי לומר את דבריי וניתקה לי את הטלפון בפנים ומכאן ואילך זה נהיה גרוע כי לאחר הניתוק הראשון התקשרתי שוב והנציגה מיטל נתקה לי את הטלפון ללא הרף פעם אחר פעם ובפעם החמישית בלי להגיד לי שלום היא נתקה לי בפנים אז מובן מאילך שהנני אהיה מקומם והחלטתי להרים את קולי וענתה לי שוב מיטל ואמרה לי שוב עד שלא תתקשר פעם אחת בשבוע זה השירות שתקבל וניתקה לי בפנים ואז התקשרתי שוב וענתה לי משהי אחרת אבל היא אמרה שהיא מיטל והסבירה לי שוב שאילו פני הדברים אז ביקשתי מנמה להתנצל על הניתוקים אך ללא שום הססנות היא אמרה לי שהיא לא חייבת לי שום התנצלות ואין על מה להתנצל ונתקה לי את הטלפון בפנים ושוב אני מתקשר ואותה מיטל שענתה לי בהתחלה עונה תקשיב אתה יכול להתקשר כל היום אני אענה לך אז שאלתי אותה זה בסדר לנתק לי והיא אמרה לי לא אז שאלתי אותה למה ניתקת והיא לא ענתה ואמרתי לה שהיא נתקה בפנים גם בלי להגיד שלום וכך המשיכה לנתק לי בפנים ולאחר מכן שוב חברתה התחזתה לה וענתה במקומה וניתקה לי ואז שוב התקשרתי ואותה מיטל בלי שום חוצפה נתקה לי את הטלפון ובסופו של דבר היא שולחת לי 2 הודעות כי היא שמחה לשרת אותי.
בסופו של יום בשעה 15:20 יצרה איתי קשר עוזרת המנכל בשם גלית בעקבות השארת הודעה בטלפון כוכבית עמוס והסברתי לה על המקרה של המנהלת של הדס וכיצד היא דאגה להקצין להוסיף עוול ועוגמת נפש כאשר הכפישה את שמי ובכך דאגה לפגוע בשמי ובכבודי במיוחד כאשר זו "התעללות" ועוד בסופו של דבר אני מקבל ניתוקים בפנים ללא הרף מהנציגה מיטל ומחברתה ואז התייחסה גלית ואמרה שאני לא בסדר והם אכן קיבלו דיווח מתוך חשש שייצאו לא בסדר ולטענתה אני התקשרתי והרמתי את קולי אז הסברתי לה שאם את מתקשרת לשירות והם דואגים לנתק לך 12 פעמים בפנים אז לבטח תהיי כועסת ותרימי את קולך ובקשר למנהלת היא ציינה כי המנהלת הדס לא עיוותה את הדברים ואין פה הכפשה כאשר ציינתי בפניה כי המנהלת הדס אף בתחילת השיחה עימי הציעה לי לעבור לחברה אחרת ללא פחד ואף רשמה אך לטענתה של עוזרת המנכל גלית היא אמרה שהן בדקו את השיחות ולא נשמע דבר כזה מהגברת הדס, קרי, הנני השקרן, בנוסף ציינתי בפניה כי אותה מיטל שהתחזתה היא הזהירה אותי כי הם ישקלו לסגור לי את הטלפון ליום אחד אך הגברת גלית הכחישה ואמרה שאף נציגה לא תאיים על לקוח בדברים כאלה מכאן הגברת גלית המשיכה בדבריה של המנהלת הדס ואמרה מעתה אתה תפנה לפניות הציבור בכתב בלבד (כאשר הנני פניתי לפניות הציבור דרך המייל ביום 26.12 אך הם לא חזרו) ותקבל תשובה בכתב מכאן אין לך מה לפנות לשרות לקוחות בטלפון וזה השירות שתקבל כל עוד אתה ממשיך לפנות אלינו לשירות בכך נסתיימו דבריה כאשר אני על הקו הטלפון ונתקה לי את הטלפון בפנים מכאן אם זה תלוי בכם כי לפי דברי עוזרת המנכל גלית הם עומדים מאחורי הגברת הדס והם לא מוכנים לשמוע את דבריי, ואני האשם היחיד כאשר פניות הציבור לא טרחו לחזור אליי למרות פנייתי דרך המייל ואם יחזרו לפי דברי גלית סביר להניח שאקבל אותה תשובה "זה השירות שתקבל עד שתתקשר פעם אחת בשבוע" כאשר גם אני פונה לפניות הציבור דרך האינטרנט הם מתעלמים ממני לחלוטין והמצב נשאר על כנו וחברת סלקום בראשותה של הגברת הדס מכפישים ומבזים את שמי בפומבי ומתעללים בי מכל ההיבטים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות והודיה, פיצוי על הדואר אקספרס והדואר הרשום שאותו לא טרחו כלל לקחת ובכלל, והחזרת המצב לקודמו כפי שהיה בתחילתו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
הדס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר ארד ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר ארד.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה