פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ל-18 חודשים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי 2007 התקשרתי לחברת סלקום ע"מ לבדוק משהו לגבי החשבונית שלי. במהלך שיחה שניהלתי עם אחד מנציגי שירות הלקוחות הוצע לי להצטרף לשירות שיחות מוזלות יחסית לתקופות מוקדמות יותר במהלך היותי לקוחה בחברת סלקום, מה שגרם לי לחשוב שהשירות הזה מוזל יותר ולכן הצטרפתי לשירות. לאחר מס' חודשים התקשרתי ע"מ להגדיל את החבילה בכמה דקות והנציג הסביר לי (בניגוד לנציג הקודם) שאם אני מגדילה את החבילה אין לי אפשרות להקטין אותה בחזרה. במהלך שיחה זו היתברר לי כי אני מחוייבת למשך 18 חודשים מאז אוגוסט האחרון להיות מנויה בשירות המוזל (יחסית).
אני כלקוחה משתדלת ועושה הרבה על מנת לא להיות מחוייבת למס' חודשים או שנים בשום חברה ובשום שירות, גם אם זה אומר שאני אשלם קצת יותר במהלך קבלת השירות (במיוחד בחברות הסלולר).
לא הבנתי איך יכולה חברה כ"כ גדולה לחייב אותי להיות מנויה בשירות מסויים בלי רצוני או בלי לשאול אותי או בלי לקבל את רשותי?
לכן ביקשתי לדבר עם האחראי והנציג הבטיח לי שאחראי יחזור אליי.
האחראי חזר אליי למחרת (27-10-06) והסביר לי שאין מה לעשות שאני מחוייבת ל-18 חודשים. שאלתי אותו את השאלות הנ"ל והוא לא ידע לענות לי. הסברתי לו שהנציג שצרף אותי לא הודיע לי כי אני מחוייבת ל-18 ח' ועל כן לא נתתי את אישורי לכך. הסברתי גם כי את ההתחייבות לא הייתי מקבלת על עצמי מכיון שהיו לי תוכניות ללכת ללמוד (מה שעשיתי) ולכן אני אעזוב את העבודה ואני לא אוכל לנחש את מצבי הכלכלי מאחר ואני לא יודעת אם אמצא עבודה במהלך הלימודים שלי שמרוחקים ממקום עבודתי דאז. הנציג הסביר ללא הרף שאין מה לעשות ושאני יהיה מוכרחה להיות מנויה ולשלם (סכום קבוע) מידי חודש על השירות גם אם אני לא מעוניינת בו.
כיום אני משתמשת בשיחות הללו שיש לי ממילא כי גם אם אני משתמשת בחבילה הזו וגם אם לא אני הרי מחוייבת למשך 18 חודשים
אשמח אם תוכלו לעזור לי להתיר את הכבלים הללו...
כספי סוג הנזק :
לא להיות לקוחה של סלקום יותר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גברת ענת ירדאי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה