פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות,נסיון לסחיטה כספית . נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
"באמצע חודש ספטמבר 2006 הגיע נציג של חברת סלקום לביתי, הסביר לי תוכנית ללקוח עסקי שהיא, 195 שקלים לכול פלאפון הכולל בעסקת המחיר : 800 דקות זמן אוויר,ביטוח מקיף,ומחיר המכשיר כלול בעסקה לא כולל מע"מ,במשך חודשיים קיבלנו חשבון שמחירו של מכשיר כולל כול הנלווה אליו הוא 300 ש"ח וזה כבר העלה חדש למרמה, מסכת היסורים שלי כנגד חברת סלקום סניף "חוצות המפרץ" ושירות לקוחות *123 לגבי 2 המכשירים שרכשתי שהם בעיתיים ורק לפני יומיים כיביכול מצאו שהבעיה היא בכרטיס הSIM שכביכול שולט במכשיר המכשיר עושה המון בעיות,מפריעה לי במהלך סדר יום העבודה שלי רק בשבוע האחרון ביליתי 4 ימים רצופים בסלקום על מנת שיספקו לי פתרון הולם לגבי הבעיות שייש במכשיר(נוקיה 6280 ) הגיעו להסכמה שחברת סלקום מוכנה לתת לי פיצוי שהוא לא בדיוק פיצוי אלא יותר מרמה מאשר מתנה כאשר הציעו ל 2 דגמים שונים שזה מה שהם מוכנים לתת בעד המכשיר שלי, זה אומר שהמכשיר של הדגמים שחברת סלקום מציעה לי נע בסביבות 40 שקלים כולל מע"מ כאשר הם מחיבים אותי להמשיך לשלם 74.90 שכביכול המכשיר זול בכ-30 שקלים לערך והם מחיבים אותי להמשיך לשלם 74.90 זאת פשוטה כמשמעה נסיון למרמה. עד ליום זה 9-2-2007 לא קיבלתי את העתק חוזה הסכם ביני לביין חברת סלקום,אני כידוע לי לא חתמתי על שום הסכם ולא על חוזה,חברת סלקום מודעים לכך שלא קיים חוזה ושלחו לי היום חוזה רייק בפקס והציעו לי למלות אותו ולפקסס להם אותו בחזרה נוסף לזה שלחו לי משרות לקוחות פקס שבו הם מצטערים ומודעים לכך שלא קיים חוזרה שלנו בחברת סלקום במקרה הזה יש לנו פקס שבו מצויין שלא קיים חוזה חתומה על כך מנהלת שרות לקוחות בחברת סלקום. אדון נכבד אני לא מתכונן לתבוע את החברה ולעשות פרשה מהסיפור, כול רצוני להפר את ההסכם שלא קיים כלל בחברת סלקום אני לא מרוצה מהטיפול בלקוח שהחברה נותנת הם אפילו הציעו לנו לפנות למשרד התקשורות ולהתלונן על זה הם כלל לא חוששים מאיתנו,הפסדתי הרבה ימי עבודה אני בעל מונית, אדון נכבד אני לא מבקש פיצוי כספי או כול פיצוי מהחברה,
אני פשוט רק רוצה להפר את ההסכם שכלל לא נמצא אצלהם ולא קיים ולעזוב את חברת סלקום."

פרטי המתלונן: מר יוסף סגל, נייד: 052-6706665.

בכבוד רב,
סגל יוסף

*חשוב לציין שתלונה זו בדיוק בנוסח שהיא כתובה נערכה על ידי אגודת אמון הציבור,לכן אינני מבין מדוע היא לא נשלחה בפעם הראשונה .
*תלונה זו מטופלת על ידי אגף משרד התקשורת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני פשוט מבקש לשבור חוזה לא יותר מזה , אני בטח לא מעוניין בפיצוי . פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סגל בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה