פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקויים במכשיר הדור ה-3 נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים רכשתי 2 מכשרים דור 3 הובטח לי שלאחר הקנייה חברת סלקום שכל מה שהם מפרטים בעלון שלהם זה מה שנקבל אחרי שימוש במכשיר נתקלנו בבעיות חוזרות פנינו למעבדה הובטח לנו שיכניסו גירסה חדשה מאז פנינו כמה פעמים לחברת סלקום אבל משכו אותנו כי הם מטפלים בבעיה היום דיברנו עם כמה נציגים האחרון בשם רענן שמודע לבעיות שיש עם דור ה3 הבעיות לא נפתרו ואין להם פיתרון לניתוקים במצב שיחה מה שמצריך לחזור על השיחות כמה פעמים כולל שיבושים באינטנט האם על הסכום הגבוה שסלקום גובה בגין המכשיר אנו אמורים לשלם ולסבול בגלל השרות הלקוי ?
בסך הכל מה אני דורש שרות הוגן וטיפול בתמורה לתשלום שסלקום גובה ממני
במידה ולא מצוי פתרון ואין אפשרות לתת לי שרות בהתאם להתחייבות שסלקום ידאגו לפצות אותי על 3 חודשי שימוש בטל' לקוי
האם עלי לפנות לערכאות משפטיות שסלקום לא מצאה פתרון למחדל שלה ?
ואני מאמין שקיימים עוד אלפי מנויים ששותפים לבעיה שלי.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שלמה בן שושן בקשר לפנייתו לאתר ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה