פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי התנאים בעל כורחי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים, פנתה אלי נציגת סלקום-דרך הפלאפון, וניסתה לשכנעני לעבור לתוכנית אחרת=שתשתלם לי יותר,לפי דבריה. היססתי, אולם,אמרתי שאחשוב על כך. ביקשתי מסמכים שיפרטו לי את הצעתהוכן מסמך שאחתום על הסכמתי לשינוי. אכן,המסמכים נשלחו אלי, ואולם, לא חתמתי עליהם,כי הבנתי שהולכתי שולל. בחודשיים הבאים כבר קיבלתי חשבון לפי ההסכם החדש, שהיה -איך לא-גבוה מכרגיל. צלצלתי כמה פעמים, ביקשתי לטפל בעיניין, ותשובת סלקום היתהף"זה נעשה לבקשתך". כל טענותי שההסכם היה מותנה בחתימתי-שכזכור חסרה,לא הועילו. צלצלתי שוב, והודעתי שזה נעשה בכפייה ובמסמך חסר, אולם,סלקום בשלה. עדיין מחייבת אותי לפי ההסדר החדש. אבקש את עזרתכם האדיבה, כיוון שהחוק עומד לצידי, אולם ההורדה מחשבוני נעשית באופן אוטומטי.
בתודה מראש.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל, פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' לויט בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה