פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זה לא שירות......... נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות כ"ס קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום מוצ"ש ה 3.3.07 הגעתי למרכז שירות בקניון ערים בכ"ס עם מטען תקול ובקשה לשנות תוכנית תעריפים ולבצע תביעת ביטוח על מכשיר שנגנב, הנציגה ש"טיפלה" בי אמרה לי שעל המטען אצטרך לשלם (אני משלם ביטוןח בסך 40 ש"ח בחודש) אמרה לי מהי עלות תביעת ביטוח ואמרה לי שחוץ מעוד תוכנית תעריפים אחת אין לה מה להציע לי, היא הציעה שנקרא למנהלת משמרת (מה נציגה לא יכולה להיות יצירתית ולהתמודד עם לקוח?!?!?), חשוב לציין שאני בכלל גר בפ"ת ובראש ובראשונה ניגשתי למרכז שירות כ"ס כיוון שהוא פתוח במוצ"ש וכיוון שאני סטודנט אין לי זמן לגשת במהלך השבוע למרכז שירות, אחרי המתנה של מס' דקות גם למנהלת לא הייתה שום תוכנית להציע לי מלבד מה שיש לי ועוד תוכנית אחת שממש לא משתלמת בשבילי, לגבי המכשיר היא הציעה לבצע לי תביעת ביטוח לדגם אחר כיוון שלא הייתי מרוצה מהדגם שיש ברשותי אך לא היה לה במלאי את המכשיר כבדיד אלא רק ערכה חדשה (מה הבעיה לפתוח ולהביא מערכה חדשה ?!?!) והכי חמור לא היה לה במלאי מטען בשבילי, לא התווכחתי כבר הייתי מוכן לשלם על מטען , רק לקבל מטען, בקיצור ישבתי 50 דק' אצל נציגה ולא עשיתי כלום, ביקשתי לקבל טופס ניתוק (אני רק מיופה הכח) היא לא הסכימה לתת לי טופס, האחמשי"ת אמרה שרק אבא שלי הלקוח זכאי לקבל טופס ניתוק ...
מה ביקשתי ?!!?!? טופס ניתוק!??!?!

למה קיים מרכז שירות אם אין בו מלאי ??????
מלאי חייב להיות זמין במרכז שירות..........
זה כמו ללכת ללכת למכולת ויגידו לך שאין לחם וחלב.....

זה לא פעם ראשונה שאני יוצא מאוכזב מאוד מהשירות שאני מקבל....
יצאתי ממרכז השירות שאכזבה גדולה הייתה על פניי ולמנהלת בכלל לא היה איכפת, העיקר שהיא נפתרה ממני , מה שבער לה באותו רגע זה לקשט את מרכז השירות לפורים.....
ביזבזתי כ"כ הרבה זמן.....
נסיעה מפ"ת לכ"ס חיפוש חניה המתנה במרכז השירות ועוד 50 דק' בעמדת הנציגה ועוד נסיעה חזרה באכזבה גדולה לביתי.... המון זמן שהלך סתם....
זה השירות שסלקום נותנים ?
איפה מהפכת השירות שהכריזו עלייה בסלקום ????

אין ספק שבבוקר הדבר הראשון שאני אדאג לעשות זה לנתק את הקו בסלקום ולעבור לחברת פרטנר.....

אני ממש מאוכזב..............
היה חשוב לי לפרסם תלונה זו על מנת שכולם יידעו איזה שירות סלקום נותנת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר לוי בקשר לשירות שהוענק לו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה