פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להקפאת מסלול שיחות עקב גניבה של מכשיר סלולרי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות נגנב לי מכשיר סלולרי, ועקב בעיות כלכליות אני משתהה עם רכישת מכשיר חדש.
פניתי לחברת סלקום בבקשה להקפיא לי את התוכנית אליה אני רשומה ( 84 ש"ח כל חודש עבור 250 דקות שיחה) , עד שארכוש מכשיר חדש ואוכל להשתמש בתוכנית, אולם לצערי נתקלתי בסירוב.
ידוע לי שספקיות אינטרנט, למשל, מאפשרות הקפאה ללא הגבלה וללא חיוב, במידה והלקוח לא עושה שימוש באינטרנט, מכל סיבה שהיא.
מדוע אינכם יכולים לבוא לקראת הלקוחות שלכם?
אני לא מבקשת לבטל את התוכנית אני בסה"כ מבקשת קצת לדחות אותה עד שיהיה ברשותי מכשיר.
אשמח לדעת שאתם ארגון של אנשים עם לב ולא ארגון של רובוטים.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליהיא - פניות הציבור- שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' סעדון בקשר לתוכנית החיוב וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.

סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.

ליהיא פניות הציבור.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה