פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומכשירים לקויים בחברת סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף אתכם במקרה ארוך ומייגע שאני עוברת עם חברת סלקום
אני לקוחה של סלקום כבר למעלה מ10 שנים וכ5 מכשירים
לפני קצת יותר משנה שדרגתי את המכשיר הישן שלי למכשיר איימוד שנחשב חדיש בזמנו איכותי ומוצלח . חתמתי על חוזה שאני מתחייבת למכשיר 36 חודשים ולתוכנית עצמה גם בנפרד.
מרגע שיצאתי מתחנת השירות החלו הבעיות:
אין לי קליטה מרבית מהזמן
כאשר אני שולחת הודעות אצלי מופיע על הצג כי ההודעה לא נשלחה ולכן כאשר לוחצים שוב על שלח ושלח לאדם ששולחים את ההודעה יקבל את אותה ההודעה מספר רב של פעמים עליהם אני כמובן מחוייבת.
באמצע שיחות מתנתק הטלפון
מתקשרים אליי הטלפון לא מגיב בכלל כאילו שום שיחה לא התקיימה
בקיצור אין ספור של בעיות
כמובן שהגעתי למרכזי השירות והחלפתי את הטלפון שוב ושוב
בפחות משנה החלפתי מכשיר כ 7 פעמים ושום דבר לא עזר לבסוף ניסו להחליף גם את הסים וגם זה לא פתר את הבעיה.
הגעתי למצב של ייאוש , ביקשתי כי יוציאו את המספר שלי מהתוכנית של האיימוד מכיוון שמרגע שהתחברתי לתוכנית הזו החלו הבעיות
אך חב' סלקום אינה מוכנה לעשות זאת וטוענת כי חתמתי על התחייבות ואם ארצה לבטל זאת עליי לשלם קנס על סך 1600 ש"ח
פשוט בושה איזה חברה שלא מעניקה שרותים מינימליים לצרכן שלה , צרכים תקשורתיית עליהם שילמתי ועכשו דורשים ממני לשלם עוד.
השירות בסלקום לקוי הטירטורים שעברתי והחוצפה לבקש ממני לשלם קנס על תוכנית / מכשיר שלא עבד כראוי מההתחלה.
אני אישית מיואשת מהחברה הזו ומחכה שתיגמר לי תקופת ההתחייבות .

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' שאפ בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה