פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני לא מקבלת ההטבות שהובטחו לי כשהצטרפתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2006 בערך הצטרפתי לסלקום במסגרת חבילה שהייתה אמורה להיות ממש משתלמת אם הייתי מקבלת חשבון בסך 200 ש''ח אז לא הייתי משלמת על המכשיר לכן לקחתי חבילת שיחות לסטודנטים במחיר 198ש''ח ועוד חבילת הודעות טקסט ב20 ש''ח אז הייתי אמורה לשלם סה''כ 218 ש''ח כל חודש ולכן לא לשלם על המכשיר
בהתחלה קיבלתי חשבון ענק והם החזירו לי כסף
אבל שמתי לב שכל חודש החנות לוקחת את תשלום המכשיר ואני בכל זאת מקבלת חשבומיות בסך 220ש''ח לפחות החנות אמרו לי שהם בכל אופן מקבלים ממני את תשלום על המכשיר ושחברת סלקום צריכה להחזיר לי את הסכום הזה
לא משנה שאני אריב איתם כל פעם אם הם יחזרו על הטעויות שלהם וימשיכו לעבוד עלי
הם גם מגישים חשבוניות שממש אי אפשר להביו כלום בהם ושמבלבלות
אז בבקשה תעזרו לי ותנערו אותם
תודה רבה מראש

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יואלה אבנעים בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה