פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות ב6280 ובn73 נושא התלונה:
אסף אלדד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
חניתה 13\10 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני בערך שמונה חודשיים , רכשתי מכשיר 6280 , באותה תקופה הוא היה מכשיר בין היקרים והמתקדמים שהיה לכם להציע.
כאשר הגעתי למרכז הלקוחות בכפר סבא כדי להתעניין בשדרוג המכשיר הישן שהיה לי , הציעו לי את ה6280 , לדבר המוכרת , מכשיר דור 3 מתקדם , מצלמה מתקדמת , נגן מתקדם ועוד ועוד.
קניתי והתאכזבתי משום שבמכשיר בגרסתו המקורית היו המון בעיות , שהן בטוח מוכרות לכם.
כאשר הגעתי עם המכשיר כמה וכמה פעמים לתיקונים , דיברתי עם אינספור נציגים שלכם , והשקעתי המון מאמצים , החליטו להחליף לי אותו למכשיר הN73.
יש לציין שהמכשיר הוחלף משום שלא הצלחתם לתקן בעיה ספציפית שהפריעה לי , בעיה סדרתית וידועה.
יש לציין שכאשר רכשתי את ה6280 , לא דיווחו לי על בעיות ידועות , על עדכוני תוכנה שאני צריך לבצע בעתיד וכו.
כאשר השתמשתי בN73 , בגרסתו הישנה , התגלו גם אצלו המון באגים שאין צורך לפרט כמי אתם מודעים להם.
משום שלא היה לי הזמן להגיע אליכם כל פעם כדי לפתור תקלות (צבא) , הסתדרתי עם המכשיר כמה שיכולתי.
לאחרונה פניתי למרכז לקוחות בכפר סבא , ואחרי שיכנועים רבים , המון זמן שהייתי יכול לנצל לדברים אחרים , אישרו לי החלפה לn61 6233 6280 וN73 חדש עם גרסא חדשה.
כאשר שאלתי את המנהל , אחראי משמרת בכפר סבא , אם אני סוג של בוחן טלפונים או BETA TESTER , הוא אמר לי במילים המדויקות האלו "כן , בערך"
אז סלקום היקרים , הלקוחות שלכם הם לא בוחני המוצר שלכם , וחבל מאוד שאתם לא מודיעים על קייומו של דף תקלות ידועות, כי יש אמון בסיסי בין צרכן פרטי לבין סלקום ,או לפחות אמור להיות , כי זה אמור להיות סטטוס קבוע , שהמכשירים יהיו תקינים.
זה יפה מאוד שמתחבה לו אי שם באריזה דף תקלות בגודל של כרטיס אשראי , אבל כל עוד אתם משלים אותי בתור לקוח שהמכשיר שאותו אני קונה הוא מושלם זה כבר סיפור אחר.
אחרי שהתוודע לי על קיומו של דף כזה , ניגשתי לסניף ברעננה, ביקשתי מהמנהלת דף תקלות ידועות והיא להפלאתי לא הבינה על מה אני מדבר, אז הייתי צריך להסביר לה ולחדש לה.
זה מובן מאילו, מתוך ראייה עיסקית ,שלא תמהרו לדווח על תקלות ועל דף כזה , כי תמכרו פחות מכשירים.
כרגע יש אצלי פחות מ24 שעות מכשיר חדש עם תוכנה חדשה , שסלקום עצמם דיווחו לי שעדיין המכשיר לא תקין לחלוטין , ולפעמים יהיה קושי עם המיקרופון , שלא תמיד ישמעות אותי , שלפעמים אני לא יוכל לבצע שיחות , ואצטרך לאתחל את המכשיר וכו וכו...
אותי , לא מעניין איזו מערכת הפעלה יש , וכמה היא "מתוחכמת" וכו , אותי מעניין שהמכשיר שרכשתי בכמעט 3000 שח יהיה תקין.
היום אתם טוענים שה6280 נטול בעיות עם הגרסא החדשה, אבל לצערי , איני יודע אם להאמין או לא , באשמתכם המלאה.
אחרי אין ספור דקות ארוכות של שיחות איתכם , ואי הגעה להסכמה , אני פונה אליכם כאן לפתרון אחרון לפני הליכיים משפטיים , אשמח אם תצרו קשר בהקדם האפשרי.
ובסוג הנזק , תראו את זה כאילו סימנתי את כל הארבע אפשרויות.
תודה.
יצירת קשר עם נציג פניות ציבור בטלפון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלדד אסף בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה