פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום גבתה תשלום שגוי במשך 7 חודשים וסירבה להחזיר את הכסףb נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עקב חשבון גבוה, טרחתי לבדוק לעומק את החשבון.
גיליתי בפונט קטן שמחייבים אותי במכשיר שני שברשותי עבור "חבילת גלישה באינטרנט" כ 10 ש"ח בחודש.
מסתבר שהדבר נמשך על חשבוני כ 6 חודשים. למרות שבמועד הרכישה הבהרת שאיני מעוניין בגלישה, וכאשר צירפתי את המכישר השני נשוא תלונה זו, כלל לא עלה עניין האינטרט.
פניתי למוקד שהסביר שאין להם "סמכות" לזכות חיוב זה.
ניסתי להבין למה סלקום לא מעמידה לקוח על כך שהוא מחויב עבור שירות גלישה שאינו עושה בו שימוש חודש אחר חודש... ללא הצלחה.
וגם זיכוי כאמור אין.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ניר גורן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה