פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר חברת סלקום 8 חודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:



בס"ד ‏‏11 מרץ 2007



לכבוד:



הנדון: תלונה נוספת נגד חברת סלקום בגין גביית יתר

שלום רב.


לאור טעיות רבות בחשבון הסלקום שלי החלטתי לבדוק את התשלומים שאני משלם לחברת
סלקום.
לתדהמתי גיליתי כי החל מחודש 08/06 הנני משלם סכום רבים מעבר למה שסוכם איתי.
כשהתחלתי לבדוק החודש מדוע החשבונות גבוהים.
ראיתי שבחודש אוגוסט שדרגתי את תוכנית ומשום מה כל היעדים שהיו אמורים להופיע
בתוכנית "נעלמו".
9 יעדים , חסכון של מאות דקות שיחה בחודש אין להם כל זכר.- (כל חשבון מדבר על כמה
מאות שקלים בחודש)
אני נמצא בתוכנית החל מה 17/07 (8 חודשים נזק של אלפי שקלים)
פניתי לשרות לקוחות בסלקום (11/03), ושוחחתי עם בחורה בשם עדי, שחזרה אלי לאחר
מספר דקות , וטענה שיכול להיות שמי שהיה צריך להתקין מחדש את היעדים ברגע ששודרגה
התוכנית, לא עשה זאת אבל זו בעיה שלי מכיוון שאני לא עקבתי אחרי החשבונות לבדוק
האם יש יעדים או אין יעדים בתוכנית, ולכן לא אקבל החזר על הכספים ששילמתי לאורך כל
הדרך.(השיחה מוקלטת במכשיר הטלפון שלי)
ז"א חברת סלקום עשתה טעות שלא עדכנה ומי שמשלם על הטעות זה אני הצרכן והלקוח.
במילים אחרות אם חברת סלקום הייתה שוכחת במשך 8 חודשים לגבות ממני תשלום בכ"א
או בהו"ק והיא הייתה פונה אלי לתשלום הייתי צריך לומר לה זו בעיה שלך שלא גבית את
התשלום ולכן אני פטור מתשלום?
עד היכן מגיעה רמת השפלות והנבזות של חברה , התנערות משדרוגים שהיא עושה גביה
כפולה ואנינה מוכנה לכסות על הטעיות שלה?

בברכה
אשר לוי
0524232530

.



Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה