פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לקוי ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא מתייחסת להיסטוריה העגומה שלי עם סלקום אני כבר לא מדברת על כמות הפיצויים שניסו לדחוף לי כל הזמן הזה אני מדברת על משהו חדש לגמרי המתחיל בעצם מלפני ארבעה חודשים.

רכשתי מכשיר חדש מיני רבים שיש לי ולא הייתי מרוצה ממהמכשיר בקושי הייתי שומעת את הצלצןל שלו לאחר מלחמות אין סוף ( כמובן למה שיילך חלק) החליפו לנו מכשיר לסוני אריקסון החדש שבאמת הוא מכשיר נהדר קל שמיעה מעולה עד לפני שלושה שבועות לערך שהטלפון החל לכבות עצמו בפתאומיות כמה וכמה פעמים. אנחנו עצמאיים בין הייתר לעיסוקנו ושיחות עם לקוחות מתנתקים ואנחנו מתנצלים פעם ופעמיים ושוב הטלפון נכבה יום אחרי יום ואנחנו מוצאים עצמנו במרכז שירות של סלקום בקניון חיפה שתיכף נרחיב על התופעה המוזרה הזו בפני עצמה. התלוננו כי המכשיר נכבה לנו הסברנו וחיכינו שעה בצפיפות הנוראה שלהם וקיבלנו מכשיר כביכול תקין חזרנו שמחי לב לביתנו ואכן לאחר יומיים שוב הטלפון נכבה באמצע שיחות וכ". חזרנו לאחר שבוע כמעט למרכז שירות והפעם הסברנו כי אנחנו גם מרגישים את הפנל רופף והם מצאו לנכון לומר לנו כי הבעיה לא בפנל ועם אני נעוניינת להחליף יעלה לי 80 ש"ח ללא עבודה. אבל למה שאלתי יש לי ביטוח אה הם אומרים לא מצאנו בעיה בפנל אבל החלפנו בטריה חדשה ממש מאושרים הרגשנו אליפות. ושבנו לביתנו והפעם לאחר ארבעה ימים הבעיה חוזרת זאת למרות שאמרו לנו במרכז שירות אל תתווכחו איתנו אנחנו סומכים על אנשי הטכני שלנו. הפעם באמת הגיעו מים עד נפש הגענו למרכז שירות הפעם בחוצות המפרץ אז יעלה לי דלק לא נורא אבל שם בהחלט השירות עוד סביר. ושם השירות הטכני שם לנו מדבקה על הבטריה בטענה שסוני אריקסון אישרה לעשות זאת לשים לנו פלסטר על הבטריה והם מבטחים כי זה לא יזוז זה זמני ישראל 2007 סלקום יותר נכון 2007 שמה לי פלסטר על הבטריה.
התקשרנו למרכז שירות בטלפון רועמים וזועפים שהרי איבדנו ימי עבודה ודלק ועצבים ועוגמת נפש והתפרצתי בצורה הכי מגעילה שאפשר וצר לי אך זה היה מין הנמנע ונמסר לנו כי אריקסון אישרה לעשות כך וזה אמור לא לזוז מכשיר בין ארבעה חודשים עם אין סוף פרסומים ואנחנו ביקשנו אף דרשנו מכשיר חדש וסרבו לתת לנו בטענה שהפלסטר יעזור.
לאחר שראו כי אנו לא מסכימים אומרים לנו כי נחזור למרכז שירות ויחליפו לנו בטריה מדגם אחר שיפתור את הבעיה אבל לפני ארבעה ימים הכניסו לנו בטריה חדשה ולאחר שהתעמקתי על איזה דגם הנציג אומר לי אל תתפסי אותי בלשון אני מנהל איתך שיחה פתוחה את רוצה שאני יפנה למחלקה המשפטית לכל משפט שאני אומר מוזר היה לי אבל התחיל להיות מעניין שראיתי שאין מוצא והוא כמעט מסרב להעביר פנייה למנהל מעליו בטענה שהוא והמנהל אותו הדבר שניהם בדקו אחד מול השני את הטענה נמסר לי כי תוך 24 שעות יחזור המנהל. בנתיים אני כותבת לכם ולמנכ"ל בסלקום והשארנו לו הודעה במשיבון שלו ואנחנו נכתוב לכל מי שרק אפשר המצב לא יכול להימשך כך תודה שאתם אוזן קשבת לאנשים כמונו.

וקצת מילים על השירות במרכז חיפה אני החלטתי ממש לעשות עצומה חתומה ולהחתים עשרות אנשים נגד הסניף הבזוי הזה שמקשה על הלקוחות נוהג בו בזלזול מהעובדים ועד למנהלים עלק יש מושג שנקרא שכונה והמקום הזה ממש כזה רק חסר לשבת שם ולפצח גרעינים עם העובדים. המקום הזה תמיד כועס וזועף אנשים ממש בעיני ראיתי גם יוצאים בוכים צורת הדיבור וההתנהגות וכל ההתנהלות שואפת לאפס מביאים לכם שם מנהלים אחד יישן בעמידה השנייה כל היום לא נמצאת והסגן או אחראי משמרת ערס שסיים קניות בשוק בזיון סלקום.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה פניות הציבור סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כהןבקשר לשירות שניתן לה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה