פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי והתנערות מאחריות נושא התלונה:
פלד יצחק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו כתובת:
קריון קריית-ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים רכשתי מכשיר טלפון SAMSUNG342I .לאחר שצלמתי כמות צילומים במצלמה,ביקשתי לרכוש את מחבר ה-USB המאפשר להעביר הצילומים למחשב.במרכז השרות בחוצות המפרץ נאמר לי, שאין ברשותם ואצטרך לפנות לקריון בקריית-ביאליק,שהוא,בין השאר,סניף של "דינמיקה" המייבאת את המכשיר.בפנייה לאיש השרות במקום,בשם אדם נאמר לי,שאין להם מחבר כזה,ואין לו שום פתרון לבעיה שלי.אותה תשובה נתנה לי ע"י נדב המנהל.בשורה התחתונה נשארתי עם פלאפון,שלא מאפשר לי שימוש באחת הפונקציות הראשיות שלו,קרי המצלמה.
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר פלד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה