שרות לקוי והתנערות מאחריות |
נושא התלונה: |
פלד יצחק |
שם/כינוי: |
יום ראשון 11 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך עכו |
כתובת: |
קריון קריית-ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים רכשתי מכשיר טלפון SAMSUNG342I .לאחר שצלמתי כמות צילומים במצלמה,ביקשתי לרכוש את מחבר ה-USB המאפשר להעביר הצילומים למחשב.במרכז השרות בחוצות המפרץ נאמר לי, שאין ברשותם ואצטרך לפנות לקריון בקריית-ביאליק,שהוא,בין השאר,סניף של "דינמיקה" המייבאת את המכשיר.בפנייה לאיש השרות במקום,בשם אדם נאמר לי,שאין להם מחבר כזה,ואין לו שום פתרון לבעיה שלי.אותה תשובה נתנה לי ע"י נדב המנהל.בשורה התחתונה נשארתי עם פלאפון,שלא מאפשר לי שימוש באחת הפונקציות הראשיות שלו,קרי המצלמה.
|
עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|