|
|
|
|
|
|
שרות נווט+שרות מתמשך ללא ידיעתי!!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב13/3/07 קיבלתי לביתי את החשבונית החודשית משהו בסכום לא היה נראה לי מבחינה כספית,אי לכך ובהתאם לזאת פננתי למוקד השירות של סלקום על מנת שנציג יעבור איתי טלפונית על החיובים,הסתבר לי:
א.שיש לי שרות "ניווט" שמימי לא ביקשתי.הפנו אותי למוקד האינטרנט שם הובטח כי יטפלו בנושא- כמובן שאיש לא לא באמת מטפל!
ב.שיש לי שרות תיקונים-לפני חצי שנה אכן עשיתי את השירות הנ''ל כאשר נאמר לי במפורש שהוא לתקופה של חצי שנה-להפתעתי גיליתי "שהשירות מתמשך בתשלום"-כמובן שללא ידיעתי או הסכמתי!
ג.שיש לי תוכנית בשם משפחת סלקום-שגם אותה לא ביקשתי מה שסוכם ביני לבין הנציג היה תוכנית אחרת-סלקום בשבילך.
פניתי מס' רב של פעמים מוקד השירות.אך ממשיכים להתעלם ממני בשיטתיות.
אין לי מיליםלתאר את הניצול שאני חשה!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי רטרו לאלתר!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
עופר-פניות הציבור- סלק |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פיינזילברבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|