פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נווט+שרות מתמשך ללא ידיעתי!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב13/3/07 קיבלתי לביתי את החשבונית החודשית משהו בסכום לא היה נראה לי מבחינה כספית,אי לכך ובהתאם לזאת פננתי למוקד השירות של סלקום על מנת שנציג יעבור איתי טלפונית על החיובים,הסתבר לי:
א.שיש לי שרות "ניווט" שמימי לא ביקשתי.הפנו אותי למוקד האינטרנט שם הובטח כי יטפלו בנושא- כמובן שאיש לא לא באמת מטפל!
ב.שיש לי שרות תיקונים-לפני חצי שנה אכן עשיתי את השירות הנ''ל כאשר נאמר לי במפורש שהוא לתקופה של חצי שנה-להפתעתי גיליתי "שהשירות מתמשך בתשלום"-כמובן שללא ידיעתי או הסכמתי!
ג.שיש לי תוכנית בשם משפחת סלקום-שגם אותה לא ביקשתי מה שסוכם ביני לבין הנציג היה תוכנית אחרת-סלקום בשבילך.
פניתי מס' רב של פעמים מוקד השירות.אך ממשיכים להתעלם ממני בשיטתיות.
אין לי מיליםלתאר את הניצול שאני חשה!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי רטרו לאלתר!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פיינזילברבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה