פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת סלקום גבתה ממני כסף במשך 11 חודשים על שירות שלא ביקשתי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מהחשבונית האחרונה שלי כמנויה בחברת סלקום התברר לי שאני מנויה לשירות "גלאי מכמונות סלולארי" מחודש מאי 2006 , במאי 2006 החלפתי מספר טלפון וביקשתי לנתק אותי מכל השירותים שהייתי מנויה עליהם במספר הקודם. אני לא הייתי מנויה על שירות גלאי מכמונות מהירות סלולארי במספר הקודם משום שאין לי צורך בו משום שאין ברשותי רכב, וגם בשירות לקוחות חברת סלקום ציינו את זה שלא הייתי מנויה על השירות הנ"ל.
פניתי לשירות חברת סלקום 123* (נציגת שירות בשם תהילה) ע"מ לנתק לי את השירות הם הפנו אותי למוקד שירות "גלאי מכמונות" בטלפון 01* (נציגת שירות בשם אדווה) ע"מ לבצע את הניתוק דרכם, כשדיברתי איתם הם הפנו אותי בחזרה לשירות לקוחות סלקום 123* ומפה לשם ומשם לפה במשך 3 שעות הכולל ניתוק השיחה מס' פעמים במכוון כי הם גילו לי בפעם הראשונה שאכן לא הייתי , הם הסכימו לנתק אותי מהשירות,
כשביקשתי לקבל את כספי חזרה על 11 חודשית אחורה כפול 12.90 ש"ח = 141.90 ש"ח הם לא הסכימו להחזיר לי את הכסף, למרות שנציגת שירות חברת סלקום אמרה לי שלא הייתי מנויה על השירות הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על סך 141.90 ש"ח. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אברהים וופא בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה