עוגמת נפש - ואי עמידה בהסכם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
אלנבי 37 חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/03/07 פניתי למרכז שירות בקניון חיפה , וביקשתי לבצע תביעת ביטוח בגין מכשיר שהלך לאיבוד , הנציג של החברה ביקש ממני להמתין רבע שעה עד שיבדוק כמה פרטים , עניתי לו בחיוב והמתנתי בחוץ כדי שהנציג יוכל לתת שירות לאנשים אחרים , עברו רבע שעה ולנציג לא הייתה תשובה , המתנתי והמתנתי עד שעברו שעתיים ובכל פעם הנציג שואל אותי שאלה אחרת , ובסוף הוא אומר לי שלא ניתן לספק לך מכשיר למרות שכל הזמן אני שילמתי ביטוח בגין אובדן וגניבת מכשיר לכל המכשירים שברשותיי .
אחרי שבררתי איתו מה הסיבה שהוא לא נותן לי את המכשיר הנציג טען שהמכשיר לא פעיל כבר יותר משבוע , ואני אמרתי לו שהמכשיר הלך לאיבוד לפני ארבע ימים.
ועם מי שלא תדבר הוא תמיד יגיד לך שאין מה לעשות , וזה התשובה הסופית ת אני לא מבין מה זו המונופוליסטית הזו והשלטון הדקטאטורי הזה , אני לא מבין איך שבן אדם כמוני משלם לחברת סלקום בכל חודש 1600 שקל בערך
והמכשיר שלו הולך לאיבוד סלקום מתעלמת מההתחייבות שלה כלפי הלקוח .
והבעיה היותר קשה מזו שבסלקום תמיד למשפטנים שלהם תמיד יש את התשובות לכל עוגמת נפש שהם גורמים לנו , ואנחנו האזרחים התמימים צריכים לתת ליד הארוכה של סלקות להוציא כסף ועוד כסף מהכיס .
אפילו שנרצה לבטל חוזה עם החברה הם ממצאים לך קנסי נטישה שבכלל לא הוסבר עליהם בעת חתימת ההסכם .
אני לא מבין בכל העסקאות האלו אני רק חידשתי חוזה ולא קיבלתי מכשירים
אז אני לא מבין למה אני צריך לשלם כאן קנס נטישה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני מבקש לתת לי את הזכות לממש גביית ביטוח , או לבטל את כל החוזים עם חברת סלקום מבלי להתחכם בקנסות שאתם ממציאים . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|