פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקת רמאות נושא התלונה:
מליק אורי שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד:מנכ"ל סלקום בע"מ 19.3.2007

הנדון : עסקה הגובלת בהונאת צרכן ללא מענה
א.נ
אני לקוח של חברת סלקום מזה כ10 שנים.
מעולם לא היו לי טענות אליכם.
לאחרונה המכשיר שהיה ברשותי (בתי) הועבר לידי בני הצעיר ומכיוון שכבר לא חלות על מכשיר זה כל התחייבויות החלטנו לקבל את עצת נציגכם ולהתחבר אליכם בעסקה האומרת תשלום מראש של זמן כלשהו ושיחות ומעבר לזה תשלום נוסף.
הכל טוב ויפה ,אולם ,כשחתמנו על החוזה הנ"ל,הובהר לנציגכם במדוייק שהטלפון נמצא רוב הזמן בכפר ורדים,(מקום הימצאו בכל שנות קיומו) כרגע,מספר חודשים לאחר החתימה וההתחייבות,מסתבר
שבכפר-ורדים הקליטה קשה עד בלתי אפשרית!!!! וזה לא דבר חדש !!!!!!
בשורה תחתונה , אני משלם בעבור שירות שאין אני יכול להנות ממנו ואין אתם מסוגלים לתת –
ו ב י ו ד ע י ן !!!!! לאחר מספר בלתי מבוטל של שיחות עם המוקד הטלפוני שלכם לא נמצא פתרון למרות שהורצתי הלוך ושוב עשרות פעמים בין כל הגורמים בין האגף הטכני ללוגיסטי ולמה שרק ישנו.
הגעתי לסניף שלכם במתחם רגבה ליד נהריה ושם הפלא ופלא – אין הם רוצים לדבר עימי כלל ,הטענה –אני לא בעל הטלפון ! נכון,בעל הטלפון הינה ביתי הרשומה אצלי בתעודת הזהות,והחשבון משולם
על ידי ומחוייב בכרטיס האשראי שלי והדבר הוצג במקום,הופניתי לשירות הטלפוני הידוע מכבר.
ההתייחסות היתה מתחת לכל ביקורת ולא עזר אפילו שבתי הגרה רחוק,התקשרה והיתה מוכנה לפקסס יפוי כוח . לא היתה שום אוזן קשבת !!! אני מרגיש מרומה ! פגוע ! ומנוצל ! אחרי 10 שנות היותי לקוח שלכם זה היחס המגיע ? אי לכך אני פונה בזאת אליך בתור כתובת אחרונה !! אני מעביר מכתב זה למכותבים מטה בתור העתק כי זה למטה מכל ביקורת שאבל פתרונות מטופשים כגון להתחבר עם כבל ידני למכשיר!!!ועוד כהנה וכהנה שטויות . אני מבקש לנתק כל קשר עימכם ולקבל חזרה את שגזלתם ממני !!! כרגע אני משלם ולא מקבל כל תמורה והדבר ניתן לבדיקה!!!
בכבוד רב
העתקים 0522350088 אורי מליק

נציב תלונות הציבור
משרד התקשורת



פתרון או החזרת הכסף וביטול כל ההתקשרות !!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור - ס שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מליק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה, פניות הציבור. תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מליק בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. נגה, פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה