פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתנת מכשיר פגום בעת החלפה... נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי (לפני שבועיים לערך) ניגשתי לסניף עפולה בטענה שהוחלף לי למכשיר פגום והנה הפרטים...
לפני כשנה בערך החליפו לי מכשיר למכשיר מחודש מטעם סלקום.
אני לא השתמשתי ממש במכשיר אך רק לאחר זמן ממושך גיליתי בעיה..
(הטלפון אינו מזהה אוזניות מקוריות מטעם סלקום). NOKIA 6230I
הצגתי הוכחות חותכות שהמכשיר הגיע ככה..
(כשמחברים את האוזניות והמכשיר ללא הסים דהיינו המכשיר לא עובד על הגירסא שלו,הכול עובד ואין בעיות אך שמפעילים את המכשיר עם הסים המכשיר מציג "אביזר העשרה לא נתמך" משמע שגרסת המכשיר לא תקינה והרי הגרסה לא משתנה עם הזמן אלא אם כן שידרגתי ,(הם אישרו זאת)).
לנציג לא היה מה לענות וקרא לטכנאי...הטכנאי לא ידע מה להגיד והתחיל לספר לי שבמשך הזמן אם לא מעדכנים גרסא אז המכשיר נשבר מעצמו ..ומן הסתם זה לא נכון..
אחרי כמה דקות קם הטכנאי ואמר לי שהוא לא מוכן לקחת את המכשיר שלי לתיקון ולא משנה מה יהיה.
ביקשתי לדבר עם המנהלת והיא ניגשה לטכנאי ושאלה את העניין..
אחר כך באה אליי וסיפרה לי אותם סיפורים..
כך שביזבתי 3 שעות ועוד הם הביאו לי מכשיר לא תקין!
לכן אני מפסיד כסף על המכשיר שלי !
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר או החזרת כסף מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה - פניות הציבור-סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר שנקרמן בקשר לדיבורית אישית וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה