פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא יודעתי לגביהם. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב תקלה במכשיר הסלולרי שלי הגעתי למרכז השרות בחוצות המיפרץ.
הסבירו לי שכניראה אין באפשרותם לתקן את המכשיר שלי ושאני אצתרך ליקנות מכשיר חדש. קיבלתי הסבר על המכשירים והסכמתי ליקנות את המכשיר הכי פשוט שיכל להשמיע MP3. המכשיר הוא מדור שלישי ונאמר לי שעלותו החודשית היא 55 ש"ח ופורטו בפני כל ההחזרים שאני אוכל לקבל.
כשקיבלתי את החשבונית הראשונה שלי, כחודש לאחר הקנייה, גיליתי לתדהמתי שחוייבתי ב 19.9 ש"ח על חבילת גלישה. כשביקשתי לבטל את החבילה נאמר לי שאני לא יכל לעשות זאת בגלל שהחבילה מחוייבת עם מכשירי הדור השלישי.
גם כשבוע לאחר הקנייה, כשרציתי לברר על שידרוג המכשיר של חברה שלי לא נאמר לי שום דבר בעיניין של חבילת גלישה וגם כשרציתי לברר על החשבונית שלי בשרות של סלקום *123 לא נאמר לי כלום בעיניין.
מייד שגיליתי זאת הגעתי למוקד כדי לברר את העיניין ומה שנאמר לי זה שזה רשום בחוזה וזה "ברור מאליו שיש חבית גלישה למכשירי הדור השלישי". כשאמרתי שזה לא צויין בפני אמרו לי שדברים ברורים מאליהם לא צריכים להאמר כל פעם מחדש. הם לא רצו לקבל את המכשיר בחזרה בגלל שעברו 14 ימים, אבל אם החשבון היה מגיע תוך פחות מ 14 יום הייתי עושה זאת ליפני כן.
החזר חודשי בגובה 19.9 ש"ח או החלפת המכשיר למכשיר מדור אחר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן - פניות הציבור. שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר כפיר בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה