פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליית תעריפים נושא התלונה:
אגירה  מריה ויקטוריה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתוק לקוחה וותיקה ומסודרת אני עוקבת כל חודש על החשבוניות שלי,לאחר בדיקה בחשבונית החודשית נדהמתי לגלות שהעלו לי את חבילת הsms שבמסלול שלי בלי להודיע לי בשום צורה.מאז 5/05 יש ברשותי חבילה של 200 הודעות ב19 ש"ח לחודש,כשבפועל אני מנצלת לרוב 120 הודעות בערך,ככה שהחבילה עונה לצרכים שלי.
שהתקשרתי למוקד השירות נעניתי ע"י נציג שאין מה לעשות ועידכנו לכולם את התעריפים,והחבילה הייתה רק לשנה.יתרה מזאת אותו נציג אמר לי שהיה עידכון מחירים שפורסם בכל עיתון יומי.
את ההעליה הזאת קראתי בעיתון אך מדובר על עידכון של 4% ולא של 200 % כמעט.אותו נציג הבטיח לחזור עם תשובה תוך חצי שעה כשבפועל חזר שרק אני פניתי בערב למוקד לקבלת הסבר.
בגלל השעה המאוחרת הסכמנו שנדבר ביום ראשון ונראה מה אפשר לעשות.אותו נציג "ניסה" להתקשר 4 פעמים אך לא השיג אותי לטענתו,כאשר הנייד עליי כל הזמן ואני רואה שיש לי חצי צלצול וניתוק(כנראה לא ממש רצה להחזיר לי תשובה).
לאחר שראיתי שאין מה לחפש בטלפון ניגשתי לנק' שירות בדיזנגוף,כי הייתי בסביבה,ולאחר המתנה של שעה,הצלחתי לדבר עם נציג החברה סוף סוף,שהתשובה שלו היא שאין מה לעשות והיה עידכון מחירים דרך העיתונים וכו'.
הסברתי לאותו נציג שלא קיבלתי שום עידכון לגבי שינוי החבילה עצמה אלא רק בחשבונית עצמה כשהשינוי כבר בוצע -החבילה השתנתה לי מ200 ל250 הודעות-.ללא הועיל הלכתי משם מאוכזבת מהתשובות הריקות מתוכן.שאלתי למה לא מודיעים לגבי שינוי ונעניתי שאכן מודיעים 2 חשבוניות לפני או לפחות חודש מראש.
הסברתי שוב שהשינוי וההודעה בוצעה באותו חודש ככה שמבחינתי זה לא קביל או חוקי לעשות כך.נעניתי שאני צודקת אבל אין מה לעשות בכל אופן.
מיותר לציין שהחבילה יכולה להיות משתלמת אך לא בשבילי בכל אופן כי היא עולה פי 2 ואני לא מגיעה למעל 120 הודעות ככה שהיא מיותרת לי.אני פונה מפה לקבלת הסבר רציונלי והגיוני לשינוי הזה כי לא נראה לי בכלל ריאלי.בתור נציגת שירות בעצמי התשובה של "אין מה לעשות" לא מקובלת בכלל,והיא לא משקפת רמת שירות שצריכה לייצג חברה גדולה כמו סלקום שמתגאה במקום ראשון במתן שירות.
ידועה לי שכל שינוי בתעריף אמור להיות 14 יום לפני לכל הפחות.
השמח לקבל תשובה לשביעות רצוני או לצערי לניתוק.
תודה מראש
החזרת מסלול ישן + זיכוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אגירה בקשר ל_פנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה