פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור גלישה אינטרנטית 9 חודשים בדור 2 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתחיל עם העובדות
לפני 9 חודשים רכשתי בקניון בירושלים אצל משווקים של סלקום זוג מכשירים
החיוב נעשה דרך כ. אשראי וכן חיובי החשבון
לאחרונה שמתי לב שאני משלם הרבה כל חודש לסלקום וביקשתי לראות למה ואיך ניתן לצמצם עלויות
חייגתי למוקד שי"ל והתברר לי לתדהמתי שאני משלם כל חודש על חבילת גלישה שאני ממש לא משתמש בה החיוב הוא 15 ש"ח (יש להדגיש שהמכשירים שרכשתי הם אפילו לא דור 3 ) כמובן שמיד הפסקתי את החיוב הקבוע וביקשתי החזר על החודשים שחוייבתי ללא ידיעתי
נציגת שירות של החברה אמרה שלא ניתן לזכות אותי על החודשים שחוייבתי ונתנה לי איזו שהיא הטבה לחודשיים
טענתי אליה הייתה שאני מעוניין בכספי שנלקח ממני ולא מעוניין בהטבות וכו'..
גם לאחר שיחה עם אחת שהציגה את עצמה כבכירה העניין לא נפתר
וסוכם שאני ילך לנק"ש וינתק את הקו בחברה (כי היא לטענתה לא יכולה לשלוח לי טופס ניתוק)
יש להדגיש שלא הייתה לי שום אפשרות במשך החודשים האלו לעקוב אחרי מצב החשבון עקב זה שהחשבוניות נשלחו לת.ד לא שלי כאשר הוכח לנציגת שירות שהטעות בכתיבת פרטי הדואר היא של המשווק ולא שלי
אני חייב להודות שלפני כן וגם עכשיו אני מנוי בחברה סלולארית נוספת ומעולם לא נתקלתי בשירות כל כך לקוי (תרצה לנתק את הקוים תוכל בנק"ש קרובה..)
אבקש בזאת
א לזכות אותי עבור כל החודשים שחוייבתי ללא הסכמתי
ב פיצוי עבור עגמת נפש
ג פיצוי עבור אי שליחת החשבוניות לדואר במשך 9 חודשים
מקווה לפיתרון יותר צודק והוגן
תודה ויום טוב
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור כסף שנלקח שלא ביושר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אבי ימיני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה