פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התגובה שסלקום כתבה לתלונה שלי שמספרה 18007 זו היא תגובה שקרנית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זה נכון שסלקום יצרה איתי קשר אבל בכלל לא סוכם דבר בינינו,צר לי שבאמת אתר תלונה המגן על הצרכן שזה אנחנו נותן את החופש לחברות להגיב מבלי לבדוק באמת שזה התגובה נכונה , כי סלקום התקשרו אלי ובכלל לא היה להם אינטרס לתקן את העוגמת הנפש שנגרמה לי והשיחה בינינו הסתיימה במשפט אחד והוא "אין מה לעשות ואם זה לא מוצא חן בעיניך אתה רשאי לעזוב את החברה" , ואחרי שבודקים איך עוזבים את החברה ,הם מוציאים לך את הנשמה וזה יעלה לך אלפי שקלים שזה יכריח אותך להשאר בחברה .

היית שמח שההודעה הזו תתפרסם בתגובה לתלונה ולא מה שהם כתבו שאילו שבאמת נפתרה הבעיה בהסמת שני הצדדים .
עלבון סוג הנזק :
איני צריך פתרון כבר אין לי חשק לפתרון ,אני רק רוצה רק שהתגובה הנכונה תתרפסם ולא סתם תגובה שקרנית שבכל פעם עושים לה "העתק והדבק" פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה -פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אבו שקארה בקשר לפנייתו לאתר ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה+ פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה